Campanie de racolare la PRU: smartphone-uri contra adeziune
Data actualizării: Data publicării:
În plină campanie electorală, formațiunea lui Bogdan Diaconu a trecut la oferirea de cadouri celor care au semnat sau semnează adeziunea la PRU și celor care-și pun datele la dispoziția partidului.
Sursă foto: INQUAM PHOTOS / Octav Ganea
Folosindu-se de conceptul Black Friday și de campaniile organizate de unele magazine pe 18 noiembrie, Partidul România Unită al lui Bogdan Diaconu și Sebastian Ghiță a lansat „Black Friday la PRU”. Concret, începând cu data de 18 noiembrie, „sute de membri ai PRU cu posibilități financiare” ar oferi „gratuit” telefoane inteligente „către alți membri ai PRU care-și trimit datele pe site după ora 0.00”.
„Este pentru prima dată când un partid politic are o propunere așa de îndrăzneață suprapunând o acțiune politică celebrului eveniment comercial Black Friday”, se laudă organizatorii campaniei, precizând că „toți membri PRU înscriși cu adeziune sau online pot participa la acest program”.
Pentru a beneficia de mărinimia membrilor înstăriți ai PRU, doritorii trebuie să se înregistreze cu nume, prenume, oraș, județ, telefon și e-mail și să specifice dacă sunt sau nu membri ai formațiunii. Imediat sub formularul de înscriere, li se transmite: „Devino membru PRU” și li se indică link-ul la capătul căruia pot spune că sunt colegi cu Bogdan Diaconu, Sebastian Ghiță și Mirel Palada.
Evident, campania PRU este amplu promovată prin intermediul televiziunii conduse de deputatul Sebastian Ghiță. Mai mult, acesta a și comentat inițiativa: „PRU este o organizație politică aparte, naționalistă, care își propune să apere valorile și tradițiile românilor, dar în același timp vrea să fie o organizație dinamică și ancorată în prezent”.
În Codul Penal, la art. 386 alin. 1 scrie: „Oferirea sau darea de bani, de bunuri ori de alte foloase în scopul determinării alegătorului să voteze sau să nu voteze o anumită listă de candidaţi ori un anumit candidat se pedepseşte cu închisoarea de la 6 luni la 3 ani şi interzicerea exercitării unor drepturi”.
Prin luna septembrie, PRU căuta lideri de filiale. „Partidul România Unită te vrea Președinte de Organizație. Trimite-ne datele tale de contact și te vom suna să-ți explicăm detaliile proiectului PRU”, era mesajul naționaliștilor către doritori.
Deși reprezentanții PRU spun că își doresc să obțină la alegerile parlamentare din 11 decembrie un scor cu două cifre, ultimele sondaje de opinie realizate nu dau formațiunea peste pragul electoral.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.