Drumul expres care trece prin fabrică

Data publicării:
Rocket Carrying Israeli Spy Satellite Crashes Soon After Launch
PALMACHIM, ISRAEL - SEPTEMBER 6: (ISRAEL OUT) The Israeli Ofeq 6 spy satellite is launched from the Palmachim military air base on September 6, 2004 in Israel. A launch malfunction sent the satellite crashing into the sea shortly after take-off. The satellite was launched to warn against surprise missile attack against Israel. (Photo by Uriel Sinai/Getty Images)

Șoseaua Craiova-Piteşti traversează, cel puţin în proiect, o fabrică din Slatina, inaugurată în urmă cu câteva luni. Autorităţile nu-şi recunosc vina. Primăria nu ştia de drum, când a dat avizele pentru fabrică, iar Compania de Drumuri nu ştia că terenul este ocupat. Specialiştii caută acum o soluţie pentru a ocoli clădirea firmei.

Drumul expres de la Craiova la Piteşti a fost scoas la licitaţie pe tronsoane luna trecută. Autorităţile au început să facă liste pentru exproprieri. La Slatina -surpriză.

„Drumul expres Craiova-Piteşti ar fi trebuit să treacă, potrivit studiului de fezabilitate, prin mijlocul acestei fabrici. Acum specialiştii caută o soluţie tehnică pentru ca drumul să ocolească această societate”, relatează Elena Alexandru, reporter Digi24.

Şefii de la Drumuri sunt surprinşi.

„La momentul întocmirii documentaţiei tehnice nu exista această fabrică pe amplasament, dacă nu mă înşel ea a fost inaugurată undeva în 2016 şi acum, în acest moment, când noi am dat peste acest obiectiv ne preocupă să rezolvăm pentru că drumul expres este pentru cetăţeni”, spune Ştefan Ioniţă, directorul general al CNAIR.

La fel de surprinşi sunt şi edilii.

„Autorizaţia de construcţie a fost eliberată în anul 2012, an în care nu se ştia nici ce va fi următoarea, viitoare cale rutieră, drum exspres sau autostradă, pentru că s-a stabilit abia anul acesta. Nu se cunoştea nici traseul”, spune Mugurel Manea, purtător de cuvânt la Primăria Slatina.

Toate aspectele acestea au fost sesizate de primarii din zonele respective. CNAIR centralizează toate problemele şi se găseşte o soluţie”, spune Bogdan Bratu, Şeful Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Craiova.

Specialişti cred că de toate erorile din proiect vor profita constructorii.

Beneficiarul a furnizat informaţii extrem de vechi constructorului, ceea ce va conduce la nişte creşteri extraordinare ale preţului contractului motivat de revendicările contractuale”, spune Alin Goga, fost consilier juridic CNAIR.

Drumul expres Craiova- Piteşti va avea 121 de kilometri şi două benzi pe sens.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri