Serialul ”Dosarele X/ The X-Files” revine cu un nou sezon în acest an

”Dosarele X/ The X Files”, un cunoscut serial SF de televiziune, ale cărui personaje principale sunt agenţii FBI Dana Scully şi Fox Mulder, va reveni pe micile ecrane cu un nou sezon, ce va fi difuzat în toamna anului 2017, au anunţat, joi, reprezentanţii postului Fox, citaţi de News.ro.
Următorul sezon al serialului ”The X-Files” va fi difuzat în toamna anului 2017 şi va include 10 episoade.
Serialul ”The X Files”, ai cărui protagonişti sunt David Duchovny şi Gillian Anderson, a revenit pe micile ecrane la începutul anului 2016 cu un nou sezon, compus din şase episoade.
Acel sezon a fost urmărit de aproape 16 milioane de telespectatori, a postul de televiziune Fox, o divizie a grupului Twenty-First Century Fox.
”Dosarele X” este un serial de televiziune american, creat de Chris Carter şi difuzat pe parcursul a nouă sezoane, între 10 Septembrie 1993 şi 19 Mai 2002 . Acest serial TV a îmbinat elemente science-fiction, fantasy, horror şi mystery şi a fost una dintre primele producţii de succes ale retelei americane de televiziune FOX. Personajele principale şi motto-ul serialului - "Adevărul este dincolo de noi" - au intrat în istoria culturii populare americane.
În serial, agenţii FBI Fox Mulder (David Duchovny) şi Dana Scully (Gillian Anderson) primesc sarcina de a investiga aşa-numitele ”Dosare X”, - o serie de cazuri nerezolvate care implică prezenţa unor fenomene paranormale. Agentul Mulder crede în existenţa extratereştrilor şi în paranormal, în timp ce agentul Scully este sceptică.
Popularitatea serialului ”Dosarele X” a atins apogeul la finele anilor '90, ducând la realizarea unor filme pentru marele ecran, ce au fost lansate în 1998 şi în 2008. Serialul a revenit pe micile ecrane americane în 2016, cu cel de-al zecelea sezon, care a avut premiera pe 24 ianuarie.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.