Amenda primită de ING pentru dublarea tranzacţiilor clienţilor

Data publicării:
Sediu ING in Bucuresti
Protecția Consumatorilor a amendat ING după ce banca a dublat, la sfârşitul săptămânii trecute, tranzacțiile clienților.

Protecția Consumatorilor a amendat ING după ce banca a dublat, la sfârşitul săptămânii trecute, tranzacțiile clienților.

ING
Protecția Consumatorilor a amendat ING după ce banca a dublat, la sfârşitul săptămânii trecute, tranzacțiile clienților.

Peste 225.000 de persoane au fost afectate, iar Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor s-a autosesizat în acest caz şi a decis să sancţioneze instituţia financiară cu amendă de 20.000 de lei.

„A fost solicitat băncii un punct de vedere cu privire la incidentul operațional care a afectat un număr de consumatori, clienți ai băncii, în cursul zilei de 8.10.2018.
În urmă verificărilor efectuate, banca a emis, în dată de 9.10.2018, un punct de vedere prin care recunoaște faptul că, în dată de 8.10.2018, începând cu ora 14.00, ING Bank a identificat dublarea tranzacțiilor efectuate de un număr de 225.525 consumatori, clienți ai băncii, fiind astfel afectate interesele economice ale acestora.
De asemenea, ING Bank susține, printr-un punct de vedere suplimentar, emis pe 10.10.2018, că, din numărul total de consumatori afectați, „aproximativ 7.000 de clienți care au inițiat plăti până la momentul remedierii, au fost afectați în mod direct, că urmare a intervenirii incidentului, în sensul în care tranzacțiile acestora au fost respinse pe motiv de fonduri insuficiente”, a comunicat ANPC.

ANPC consideră că au fost afectate interesele economice ale consumatorilor.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri