Supermarketul care oferă un serviciu unic. Clienții trebuie să meargă la cumpărături în fiecare vineri, între orele 18:00 și 20:00

Data actualizării: Data publicării:
o tanara cu masca pe fata se uita la un frigider din supermarket
O tânără cu mască pe față își face cumpărăturile la supermarket. Foto: GettyImages

Odată cu restricţiile împotriva răspândirii COVID-19, supermarketurile au rămas în Germania unele dintre puţinele locuri unde se mai poate socializa. Prin urmare, filiala lanţului comercial Edeka din oraşul bavarez Volkach îi invită pe cei singuri să vină la cumpărături la supermarketul său în fiecare vineri între orele 18:00 şi 20:00, pentru a încerca astfel să-şi găsească perechea în vreme de pandemie.

„Supermarketul oferă de doi ani acest serviciu de shopping pentru cei singuri, dar coronavirusul şi restricţiile pe care acesta le-a adus au făcut în aşa fel încât tema inimioarelor să devină un element de atracţie”, explică managerul supermarketului, Christoph Kolb, potrivit Agerpres.

La intrarea în centrul comercial, clienţii care doresc să-şi găsească acolo perechea poartă un semn distinctiv în formă de inimă, cu un număr de identificare, şi se plimbă aşa printre rafturi în căutarea produselor pe care vor să le cumpere.

Când cineva se intersectează cu o altă persoană care poartă de asemenea acel semn şi îi place de ea, nu trebuie decât să noteze numărul său de identificare şi să completeze un formular cu sugestii prestabilite, cum ar fi „M-aş bucura să te cunosc mai bine în timp ce ne plimbăm pe malurile râului Main” sau „M-aş bucura să ne întâlnim la un suc de portocale la sectorul de fructe”.

Apoi, un angajat al supermarketului strigă numărul printr-un difuzor şi îi înmânează mesajul persoanei dorite, ori îi dă acesteia datele de contact împreună cu un mesaj lăsat de persoana interesată.

Această iniţiativă nu este singura particularitate a respectivului supermarket, unde sunt expuse şi mai multe reproduceri ale unor opere în stilul pop art. Printre ele se află şi piesa 'Banana Split' a artistului american Mel Ramos, care ilustrează o femeie dezbrăcată întinsă în poziţie rezemată într-un castron cu acest desert. Sfârcurile femeii au fost însă acoperite, în urma plângerilor unor clienţi.

Acest supermarket este un „spaţiu de relaxare creativă”, după cum îl descrie Steven Schellhorn, unul dintre responsabilii centrului comercial, ce numără 65 de angajaţi, majoritatea tineri.

Editor : G.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Rusia a declanșat un război electronic de bruiaj pe teritoriul României. Ce înseamnă asta şi cum ne afectează
Digi FM
Jennifer Lopez și Ben Affleck, apariție surprinzătoare după zvonurile de divorț. De ce locuiesc separat?
Pro FM
Anghel Damian, adevărul despre începutul relației cu Theo Rose, după despărțirea de Lia Bugnar: „Am fost...
Film Now
Fiica Siennei Miller, prima apariție pe covorul roșu. Puștoaica de 11 ani seamănă leit cu mama sa celebră
Adevarul
Scrisoarea emoționantă a unor copii care suferă de boli incurabile, către un medic
Newsweek
Nouă fază dură a războiului din Ucraina. Rusia atacată cu arme din Vest de soldați antrenați de NATO
Digi FM
Ce avere are Tavi Colen. Artistul deține pe dealul Mitropoliei o casă și un teren de 1000 mp
Digi World
De câte ori purtați o pijama înainte de a o pune în coșul de rufe? Cât de des ar trebui să spălăm hainele cu...
Digi Animal World
Reacția unei pisici când o șopârlă își desprinde coada pentru a scăpa din ghearele ei: „Nu știe ce s-a...
Film Now
Kevin Costner, apariție rară alături de cinci dintre cei șapte copii ai săi, la Cannes. Actorul, în lacrimi...
UTV
(FOTO) Jennifer Lopez si Ben Affleck, prima aparitie impreuna dupa zvonurile divortului. Vezi cum au fost...