Cea mai cunoscută băutură carbogazoasă își schimbă înfățișarea

Data publicării:
coca cola

Foto: businessinsider.com

Coca-Cola a anunțat luni că dozele și sticlele de Coca-Cola, Cola Zero, Cola Diet și Cola Life o să sufere o schimbare radicală. Începută în Mexic și ulterior extinsă pe piețe suplimentare pe parcursul lui 2016 și 2017, ambalajul va include acum un disc mare roșu pe eticheta fiecărei sticle.

Compania promite clienții că vor putea să spună cu ușurință diferențele dintre trăsături datorită codurilor de culoare din vârfurile băuturilor – roșu pentru Coca-Cola cu gust original, negru pentru Cola Zero, argintiu pentru Cola Light/Diet și verde pentru Cola Life. Cu toate acestea, discul roșu dominant în noul design estompează o parte din diferențele dintre produse deoarece unifică linia mărcii comerciale.

Noul design face parte din campania Coca-Cola „Taste the Feeling” („Savurează sentimentul”), fiind prima dată când toate mărcile comerciale Coca-Cola sunt prezentate într-o singură campanie.

Strategia este de a „face un pas spre adoptarea deplină a unui singur brand, unind familia Coca-Cola sub o singură identitate vizuală, ca să fie mai ușor pentru consumator să aleagă băutura preferată, Cola-Cola cu sau fără calorii, cu sau fără cofeină”, explică Marcos Quinto, director de marketing.

În mod tradițional, compania s-a abținut să grupeze mărcile sale comerciale din cauza fricii că acest lucru ar micșora brand-ul. Cu toate acestea, compania se bazează în acest moment pe băuturile considerate mai sănătoase decât omonimul dulce pentru a da companiei un impuls al reputației(și a vânzărilor.)

În 2015, consumul de Coca - Cola din SUA a scăzut cu 1% în volum, în SUA, potrivit unui raport făcut de Beverage Digest .

Cu o cerere tot mai mare pentru băuturi cu conținut caloric mai mic și mai puțin dulci, băuturile carbogazoase cu zero calorii, cum ar fi Coca-Cola Diet, par a fi o soluție evidentă. Cu toate acestea, aceste branduri nu au atins întotdeauna succesul dorit, consumul de Cola Diet fiind mai mic decât Coca-Cola în 2015, cu o scădere de 5,6%. În aceeași perioadă, consumul de Coca-Cola Zero a crescut cu 0,5%.

Cum americanii beau mai puțin suc, companiile Pepsi și Coca-Cola au fost nevoite să găsească noi modalități de a atrage mai mulți clienți prin pregătirea nutrițională. Opțiunile sănătoase sunt esențiale pentru viitorul afacerilor.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Pe câți bani cântă la nunți Irina Loghin, în 2024! Suma nu este deloc mică, de ce cere atât
Digi FM
A plecat din țară în urmă cu 20 de ani, iar acum vrea să se întoarcă acasă. Mesajul unei românce a devenit...
Pro FM
Nicki Minaj a fost arestată pentru posesie de droguri în Amsterdam. Cum a explicat artista incidentul pe care...
Film Now
Jane Fonda, fermecătoare la Festivalul de Film de la Cannes. După defilarea pe covorul roșu, actrița de 86 de...
Adevarul
Cum răspund ucrainenii noii legi a mobilizării: „Aș alege străinătatea, aș da mită. Viața mea este pe primul...
Newsweek
Maghiarii dau năvală să cumpere din România. „Până și produsele ungurești sunt mai ieftine la Arad"
Digi FM
Nadia Comăneci, declarații despre cum i-a schimbat viața gimnastica: „Sportul mi-a dat o voce pe când aveam...
Digi World
Cât de nocive sunt pentru sănătate uscătoarele de rufe pe care le avem acasă. Avertismentul lansat de oamenii...
Digi Animal World
Momentul când o veveriță însetată se ține după un turist pentru a primit o gură de apă: „E atât de...
Film Now
A rupt tăcerea după 30 de ani. Sharon Stone a spus cine este producătorul care a sfătuit-o să întrețină...
UTV
(VIDEO) Travis Scott si iubitul lui Cher au fost implicati intr-o bataie la petrecerea de dupa Cannes 2024