Numire în cadrul Grupului Digi: Luiza Domnișoru este noul director de Comunicare și CSR

Data actualizării: Data publicării:
Luiza Domnisoru crop

Din iunie 2018, Luiza Domnișoru se alătură echipei de management a Grupului Digi, în calitate de director al Departamentului de Comunicare și CSR.

Principalul rol al departamentului este conceperea și implementarea strategiei de comunicare și responsabilitate socială de corporație a grupului, contribuind, astfel, la consolidarea reputației  acestuia.

Cu o experiență de peste 20 de ani în comunicare, Luiza Domnișoru (40 ani) este licențiată în jurnalism, din 2001, are un master în relații publice și publicitate și a absolvit programul Executive MBA româno-francez  INDE, organizat de ASE – Conservatoire National des Arts et Métiers (CNAM, Paris).

La începutul carierei, a lucrat în presa scrisă (“Curentul” și “Mediafax”). Din 2003, s-a alăturat echipei de comunicare a TVR, devenind, un an mai târziu, șef Serviciu Comunicare Externă TVR. In această calitate a coordonat echipa de comunicare externă corporate și comunicare de produs. Din 2008 până în 2017, a fost șef Serviciu Relații publice în cadrul Grupului Renault în România, coordonând campanii și proiecte de comunicare integrată pentru grup și pentru constructorul de automobile Dacia. Înainte de a se alătura echipei Digi Communications, Luiza a fost Corporate Communications Director în cadrul agenției de PR Rogalski Damaschin Public Relations, gestionând conturi și proiecte din domeniul energiei și infrastructurii, FMCG, transporturi, asigurări etc.

În paralel, Luiza derulează și activități didactice, fiind profesor asociat al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării și al Facultății de Litere. Din 2018, este membru al Consiliului Consultativ al programului Executive MBA româno-francez INDE, organizat de ASE și CNAM (Paris).

Grupul Digi Communications este compania-mamă a operatorului regional de telecomunicații RCS&RDS, furnizor de servicii de telecomunicații fixe și mobile care operează în România, Ungaria, Spania și Italia. Serviciile de telecomunicații fixe și de divertisment sunt oferite prin intermediul unei rețele de fibră optică avansate tehnologic, care deservește un număr semnificativ de gospodării din România și Ungaria, iar ambele țări se află în întregime în aria de acoperire a serviciilor de televiziune prin satelit, de tip “Direct-to-Home”, furnizate de grup.

Grupul deține și canalele de televiziune Digi 24, DigiSport, Digi Film, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, posturile de radio ProFM și Digi FM și platformele de comunicare online și social media reunite sub DigiOnline.

 

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
ITP obligatoriu la 6 luni pentru anumite mașini: când se impune și ce activități vizează noua lege din România
Digi FM
“A ieșit la atac când s-a văzut cu sacii în căruță”. Reacția unor profesori după discursul tranșant al șefei...
Pro FM
Rochie mulată și decupată pe tot abdomenul, atitudine de milioane. Alexandra Stan e stăpână pe propria...
Film Now
A fost soție de actor și obișnuia să strălucească. Acum trăiește pe străzi, caută prin tomberoane și tot ce...
Adevarul
Parodii virale ale influencerilor pe tema alegerilor: „Ca primarul - a furat, dar a si făcut"
Newsweek
SUA desfășoară forțele nucleare. Rusia trimite în Cuba fregată cu Zircon. O nouă criză a rechetelor?
Digi FM
Pepe, nuntă pe malul lacului, în ziua în care fiul lui a împlinit 2 ani. Cununie religioasă în aer liber...
Digi World
Cât detergent se pune în mașina de spălat. Mulți irosesc detergentul lichid
Digi Animal World
Un bărbat refuză să spună în public numele câinelui, după ce iubita sa l-a botezat: „Se simte jenat”
Film Now
Câți bani a câștigat Tom Hanks pentru rolul din „Forrest Gump” datorită unei clauze de geniu din contract
UTV
Cum arata acum Oana Vincu, la 23 de ani de la destramarea trupei Genius. Vezi cu ce se ocupa acum membrii...