Câțiva clienți mulțumiți au lăsat un bacșiș de 10.000 $ la restaurant. A doua zi proprietarii au fost îngropați în cereri de angajare

Data actualizării: Data publicării:
cuplu
Alfonso și Claudia Brito FOTO: Alfonso Brito

Un client obișnuit al unui restaurant mexican din Salt Lake City, SUA, și prietenii pe care i-a invitat la masă le-au oferit un bacșiș de 10.000 de dolari angajaților. După ce povestea a devenit cunoscută, proprietarii s-au trezit într-o situație neașteptată.

Alfonso și Claudia Brito dețin restaurantul Monarca din Salt Lake City și fac tot ce le stă în putere ca fiecare client să fie mulțumit. Michael McHenry este un client obișnuit al celor doi soți. Într-o vineri „super aglomerată”, la mijlocul lunii septembrie, el a fost la restaurant împreună cu 24 de invitați.

Când aceștia se pregăteau de plecare, o persoană din grupul lui McHenry l-a chemat pe Alfonso Brito, i-a mulțumit pentru masă și i-a cerut să-i prezinte angajații.

În timp ce Brito prezenta angajații, grupul a pregătit bacșișul. „Au scos din buzunar 10.000 de dolari și i-au dat Claudiei, soției mele și mie”, a spus Brito pentru Insider. „Toți angajații au fost foarte încântați.

Brito a spus că bacșișul a fost împărțit între toți angajații.

Soții Brito au povestit acest lucru și pe Instagram: „Un act de bunătate care depășește cu mult ceea ce putem exprima prin cuvinte. Impactul lui se extinde și asupra familiilor angajaților și asupra întregii noastre comunități”.

Brito spune că McHenry și prietenii cu care a fost la masă se întâlnesc în formula respectică o dată pe an ca să meargă la un restaurant și de fiecare dată lasă bacșișuri generoase, însă la la Monarca au lăsat cea mai mare sumă de până acum.

Steven Harward, unul dintre meseni, a declarat pentru presa locală că grupul său a dat bacșișuri mari de aproximativ 20 de ori. „Este o experiență cool și ne place să dăm înapoi puțin din ceea ce primim”, a spus el.

După această întâmplare, Brito spune că a fost efectiv îngropat de cereri de angajare. În același timp, și numărul clienților a crescut semnificativ.

Când auzi că cineva a dat bacșiș de 10.000 de dolari presupui că sunt servicii bune. Și cine ajunge în restaurantul meu știe că este adevărat”, a spus Brito.

Brito a mai povestit că la Monarca angajații sunt motivați să muncească cu dăruire, iar clienții sunt tratați cu mult respect. „Avem un motto: tratează clienții ca pe mama ta”, a spus Brito.

Editor : D.C.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Pensia pe care o va încasa Traian Băsescu. Câți bani va lua fostul președinte, nimeni nu se aștepta la suma...
Digi FM
Richard Gere și Uma Thurman au făcut show la Cannes 2024. S-au distrat de minune la ședința foto pentru „Oh...
Pro FM
Regimul draconic pe care-l urmează Shania Twain ca să se mențină în formă. Artista are 58 de ani, dar arată...
Film Now
Brad Pitt și Ines de Ramon, gesturi de tandrețe în public. Și-au savurat cafeaua la o plimbare romantică pe...
Adevarul
Dilema incredibilă a unui român din Spania: „Am aflat că nu sunt tatăl copiilor mei, ce să fac?"
Newsweek
Ion Dichiseanu, adevăratul Don Juan al filmului românesc. A fost iubitul unei dive mondiale
Digi FM
Imagini cu erupţia vulcanului Ibu din Indonezia, pe fundalul fulgerelor
Digi World
De câte ori purtați o pijama înainte de a o pune în coșul de rufe? Cât de des ar trebui să spălăm hainele cu...
Digi Animal World
Modul inedit prin care se relaxează un porcușor de Guineea. Adoră ca stăpâna lui să-i cânte la pian
Film Now
Cum arată azi, la 83 de ani, Faye Dunaway, frumoasa blondă din "Bonnie and Clyde". Apariție rară cu fiul ei...
UTV
Cine este noua iubita a lui CRBL? Artistul a fost surprins in prezenta unei pustoaice la scurt timp dupa...