Conferința 24 trends for 2024: Energie și Inovație

Te-ar putea interesa și:
Digi24 și CONAF organizează primul eveniment media în care abordează obiectivele de dezvoltare durabilă așa cum sunt ele definite de ONU. Țara noastră are termen până în 2030 să îndeplinească toate aceste obiective.
Energie curată și ieftină pentru toți consumatorii, agricultură sustenabilă, nepoluantă și profitabilă, servicii de sănătate performante și accesibile tuturor, strategii naționale de reciclare, precum și implicarea mediului bancar în finanțarea tuturor acestor proiecte - acestea sunt principalii piloni pentru o dezvoltare durabilă a României.
Invitați:
• Christina VERCHERE – CEO-ul OMV Petrom
• István-Loránt ANTAL - Senator, Președinte Comisia pentru energie, infrastructură energetică și resurse minerale
• Bogdan-Gruia IVAN - Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării
• Mircea FECHET - Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor
• Teodora PREOTEASA - Secretarul de Stat din cadrul Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene
• George-Sergiu NICULESCU - Președintele Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE)
• Mihai PRECUP - Membru în Consiliul de Administrație al Băncii Europene de Investiții (BEI)
• Franck NEEL - Membrul Directoratului Responsabil pentru Activitatea de Gaze și Energie OMV Petrom
• Mihaela Rodica SUCIU - Directorul General Distribuție Energie Electrică România
• Petru RUŞEŢ - CEO-ul Siemens Energy România
• Daniela DĂRĂBAN - Directorul Executiv al Federației Asociațiilor Companiilor de Utilități din Energie (ACUE)
• Cosmin GHIŢĂ - Directorul General Nuclearelectrica (CONFIRMAT CONAF)
• Károly BORBÉLY - Preşedintele Directoratului Hidroelectrica
• Dorin MUNTEANU – Co-Chair-ul DC Cyber Task Force, Romanian-American Chamber of Commerce, Washington, D.C.
• Varinia RADU – Fondatoarea și CEO-ul Energynomics
Moderator: Teodora TOMPEA
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.