Probleme în Gara de Nord Bucureşti: Panourile de informare şi camerele de luat vederi nu funcționează. UPDATE: S-a rezolvat

Redacția Digi Economic Data publicării: Data actualizării:
cfr tren vagon
Sursa: Inquam Photos / George Călin

Sistemul de informare a călătorilor privind sosirea şi plecarea trenurilor din Gara de Nord din Capitală s-a defectat vineri dimineaţă. „S-a produs un deranjament”, anunță Compania Națională de Căi Ferate CFR.

UPDATE

„Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că, începând cu ora 10:40 a fost remediat deranjamentul din Gara de Nord București, care a dus la defectarea sistemului de informare a publicului călător.

Personalul responsabil din cadrul CFR SA a acționat cu prioritate, pentru a relua informarea corectă și completă a publicului călător, în cel mai scurt timp posibil, prin intermediul tabelelor de teleafișaj, a panourilor de informare localizate pe peroane și a camerelor web (care transmit informații actualizate despre trenurile aflate în circulație).

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA mulțumește publicului călător pentru înțelegere și cooperare pe durata desfășurării intervenției, precum și echipelor de intervenție pentru profesionalismul cu care au gestionat această situație”, a transmis CFR.

De asemenea, la momentul publicării acestui material, site-ul pe care sunt disponibile camerele cu imagini în timp real din Gara de Nord funcționează. 

cfr
Sursa: Captură

Știre inițială

„Concret, tabelele de teleafișaj, panourile de informare localizate pe peroane si camerele de luat vederi din incinta gării nu mai funcționează”, a transmis, vineri dimineață, CFR.

De asemenea, la momentul publicării acestui material, site-ul pe care ar trebui să fie disponibile camerele cu imagini în timp real din Gara de Nord afișează mesajul: „Serviciu temporar indisponibil din cauza unor probleme tehnice. Vom reveni în cel mai scurt timp.”

cfr
Sursa: Captură

Având în vedere natura problemei, CFR SA colaborează cu CFR Călători pentru informarea corectă a publicului călător.

„Regretăm disconfortul creat și vă informăm că personalul responsabil acționează pentru remedierea acestui deranjament, în cel mai scurt timp posibil, cu scopul de a relua informarea corectă a publicului călător”, a mai transmis CFR.