O pisică din rasa Maine Coon, pe nume Mittens, a devenit, din întâmplare, o „pasageră frecventă” în luna ianuarie, după ce cușca sa a fost uitată în cala unui avion, iar ea a făcut trei călătorii între Noua Zeelandă și Australia în decurs de 24 de ore, potrivit CNN.
Mittens, în vârstă de 8 ani, trebuia inițial să aibă un zbor doar dus, împreună cu familia sa, din Christchurch, Noua Zeelandă, spre noua lor casă din Melbourne, Australia, pe 13 ianuarie.
Eroare umană
Proprietara, Margo Neas, a povestit miercuri pentru sursa citată că a așteptat trei ore ca pisica să fie adusă din cala avionului, dar fără succes.
Abia atunci, personalul de la sol i-a spus lui Neas că avionul s-a întors în Noua Zeelandă, cu Mittens încă la bord. Un zbor înapoi ar fi însemnat aproximativ șapte ore și jumătate.
„Am zis, cum e posibil să se întâmple asta? Cum e posibil? Dumnezeule mare,” a spus Neas.
Neas a mai aflat că persoana responsabilă cu bagajele nu a putut vedea cușca pisicii din cauza unui scaun cu rotile depozitat în cală.
„Familia nu era completă”
„Nu a fost cel mai bun început pentru noua noastră viață în Melbourne, pentru că familia nu era completă,” a spus ea.
Pilotul de la Air New Zealand a fost informat despre pasagerul surpriză și a pornit încălzirea în cala avionului pentru a o face pe Mittens să se simtă confortabil, a adăugat proprietara.
Povestea a avut un final fericit. Compania de transport pentru animale de companie, pe care Neas a angajat-o pentru a organiza călătoria lui Mittens, a preluat pisica la întoarcerea ei în Christchurch și s-a asigurat că a fost îmbarcată din nou spre Melbourne, de această dată, doar dus.
Revederea
Mittens a pierdut în greutate, dar în rest era sănătoasă.
„Practic, a alergat direct în brațele mele și s-a ghemuit aici, oferindu-mi cea mai mare îmbrățișare din toate timpurile,” a spus Neas. „A fost o ușurare imensă.”
Air New Zealand va rambursa toate costurile alocate călătoriei lui Mittens și și-a cerut scuze pentru neplăcerile cauzate, potrivit unui comunicat.
„Vom colabora îndeaproape cu personalul nostru de la sol din Melbourne pentru a ne asigura că acest lucru nu se va mai întâmpla,” a declarat Alisha Armstrong, purtătoarea de cuvânt a companiei aeriene.
Între timp, Mittens, care de obicei nu era foarte afectuoasă, a devenit „mai lipicioasă ca niciodată,” a spus Neas.
„Pisica primește toată atenția pe care și-o dorește acum, pentru că suntem incredibil de ușurați că o avem din nou acasă.”
Editor : A.S.