Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe, a anunţat marţi că ia în calcul închirierea stadionului Cluj Arena pentru ediţia din 2017 a festivalului Untold doar după ce organizatorii vor termina reparaţiile pe care sunt obligaţi să le facă, prin contractul anterior. În replică, reprezentanţii Untold spun că ultimele lucrări vor fi făcute în primăvară, aceasta fiind recomandarea firmei care a fost plătită în avans pentru acestea.
FOTO: Facebook Untold
"Voi discuta despre o eventuală închiriere a stadionului Cluj Arena în vederea organizării festivalului Untold 2017 precum şi despre cuantumul chiriei abia după finalizarea reparaţiilor rămase restante, fapt pe care l-am comunicat în scris şi organizatorilor evenimentului Untold", a anunţat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe, marţi, printr-un comunicat.
Potrivit reprezentanţilor festivalului Untold, ultimele lucrări care trebuie realizate ţin de reparaţii la pista de atletism a stadionului, care vor fi făcute în primăvară şi pentru care deja s-a semnat un contract cu o firmă care a fost plătită în avans.
”Când am semnat contractul pentru Untold 2016 ne-am asumat o garanţie, o asigurare care există la Cluj Arena. După ce s-a terminat evenimentul, daunele majore au fost soluţionate într-un timp foarte scurt. Era vorba despre gazon şi altele, iar pe parcurs s-au rezolvat şi restul, mai puţin o parte din pistă. Acolo nu puteam alege o firmă, ci am încercat să găsim pe cineva cu expertiză. Am găsit firma şi s-a semnat contractul, s-a făcut plata în avans, doar că ni s-a recomandat să aşteptăm până în primăvară pentru a putea face reparaţia. Nu ştiu cum au ajuns infirmaţiile la Consiliul Judeţean pentru că noi am ţinut legătura cu administraţia stadionului, dar plata a fost făcută în avans şi problema este rezolvată. Dacă este vreo problemă, o să o lămurim [n.r cu Consiliul Judeţean]”, a explicat pentru News.ro Andrei Chereji, director de marketing al festivalului Untold.
Cluj Arena a ajuns în administrarea Consiliului Judeţean Cluj în urma unui accord semnat de Primăria Municipiului Cluj-Napoca şi Consiliul Local, în condiţiile în care Societatea Cluj Arena, care s-a ocupat iniţial de stadion, avea datorii de peste 11 milioane de lei, sumă acumulată din cauza neplăţii impozitelor pe clădire şi teren.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.