BONTON. Ce faceți atunci când o persoană necunoscută vă adresează întrebări personale

Te-ar putea interesa și:
Veți agrea să îi răspundeți de-o manieră foarte elegantă solicitării sau abordării, după care veți căuta un alt loc în acea situaţie în care să vă poziţionați, în aşa fel încât să vă îndepărtați fizic de persoana extrem de intruzivă. Aviz persoanei intruzive: nu se întreabă detalii de viaţă intimă şi personală o persoană pe care n-ați văzut-o nicioadată.
Acum te-am cunoscut şi aş vrea să ştiu cam ce şi cum procedezi tu în viaţa ta. Cu siguranţă nu vom cere toate aceste detalii. Dar, bineînţeles, că spiritul nostru balcanic ne provoacă de fiecare dată şi, dacă adunăm la un loc trei doamne, cu siguranţă se vor isca astfel de discuţii.
Chiar dacă ele nu sunt de bun gust şi nu sunt conţinute în codul de bune maniere, ele apar. Aviz doamnelor care poartă o carte după domniile lor, sau un ziar sau o revistă şi se cufundă în lectură, mutându-şi atenţia de la persoana care tocmai a venit cu o întrebare sau cu o solicitare la domnia sa, nu se face.
Nu se sondează nici reţeaua de socializare instalată pe smartphone, nu se cufundă atenţia nici în smartphone, nici în alte suporturi de citit, ci se rezolvă situaţia care a apărut în acest mediu, tratând cu maxim respect persoana care a venit cu solicitarea către noi sau către domnia sa, răspunzând extrem de scurt, după care scuzându-se căci are altceva de rezolvat.
Rupând o dată contactul vizual şi raportul nonverbal, cu siguranţă persoana va simţi că nu primeşte suficientă atenţie, iar povestea ei de viaţă se va opri acolo, ceea ce este de maxim bun gust.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.