Galerie Foto Grecia este pe primul loc în UE în privința apei de scăldat. Topul celor mai bune plaje

Te-ar putea interesa și:
Grecia, una dintre destinațiile de vacanță preferate ale românilor, se află pe primele locuri în UE la calitatea apelor destinate scăldatului. Peste 1,5 milioane de turiști români își petrec an de an acolo concediile.
Aproape 1700 de zone de scăldat din Grecia au fost încadrate de specialiști la ape de calitate excelentă. Sunt datele raportului Agenției Europene de Mediu și ale Comisiei Europene.
Alături de Grecia, cu plaje curate cu o apă excelentă, mai sunt în top Croația și Cipru.
Grecia rămâne astfel o destinație perfectă de vacanță mai ales pentru români, ape turcoaz, plaje uimitoare, peisaje muntoase și mâncare delicioasă. Puteți găsi atât plaje mici, cât și plaje imense, cu pietre sau chiar peșteri la malul mării săpate în stânci abrupte.
Totodată, Grecia are una dintre cele mai lungi coaste din lume - aproape 16.000 km. Iar dacă vorbim despre plajele din Grecia cunoscute pentru apa limpede și nisipul fin, un top arată că pe locul 3 este Orange Beach din Halkidiki. Apa turcoaz fascinează orice turist care ajunge aici.
Pe locul 2 e plaja Kamari din Santorini, nu seamănă cu majoritatea plajelor din Grecia, e unică, iar solul vulcanic face ca nisipul să fie negru.
Iar pe locul 1 este plaja Paraga din Mykonos. Aici, dupa amiază, atmosfera de pe plajă devine din ce în ce mai animată, atunci când încep petrecerile.
Editor : G.M.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.