Video&Foto Madonna a dat un concert gratuit pe cea mai cunoscută plajă din Brazilia. 1,6 milioane de oameni au venit să o vadă
Data actualizării: Data publicării:
Madonna a dat un concert gratuit pe plaja Copacabana din Brazilia. Foto: Profimedia
Madonna a susţinut un concert gratuit pe plaja Copacabana sâmbătă seara, transformând întinderea de nisip din Rio de Janeiro într-un imens ring de dans, plin de o mulţime de fani, relatează News.ro.
A fost ultimul spectacol din cadrul turneului The Celebration, care a început în octombrie la Londra.
„Regina muzicii pop” a început spectacolul cu hitul ei din 1998 „Nothing Really Matters”. Aplauze uriaşe s-au ridicat din mulţime. Alţii au ţinut petreceri la domiciliu în apartamentele şi hotelurile luminate puternic, cu vedere la malul mării. Elicopterele şi dronele zburau deasupra, iar bărcile cu motor şi cele cu pânze ancorate în largul plajei au împânzit golful.
„Iată-ne în cel mai frumos loc din lume”, a declarat mulţimii Madonna, în vârstă de 65 de ani. Arătând priveliştea oceanului, munţii şi statuia lui Christ the Redeemer care domină oraşul, ea a adăugat: „Acest loc este magic”.
Madonna a interpretat celebrele sale melodii, printre care „Like A Virgin” şi „Hung Up”. Pentru introducerea piesei „Like A Prayer”, capul ei a fost complet acoperit de o pelerină neagră, cu un rozariu în mână.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Vedeta a adus un omagiu emoţionant „tuturor luminilor strălucitoare” pierdute din cauza SIDA în timp ce a cântat „Live to Tell”, în spatele ei apărând fotografii alb-negru ale persoanelor care au murit din cauza acestei boli.
Mai târziu, pe scenă i s-au alăturat artiştii brazilieni Anitta şi Pabllo Vittar.
Se estimează că 1,6 milioane de persoane au asistat la spectacol, a relatat G1, citând agenţia de turism a primăriei din Rio. Această cifră este de peste 10 ori mai mare decât recordul de audienţă al Madonnei, de 130.000 de spectatori, înregistrat la Parc des Sceaux din Paris în 1987. Site-ul oficial al Madonnei a prezentat spectacolul ca fiind cel mai mare din cariera sa de patru decenii.
Primăria a realizat un raport în aprilie, estimând că acest concert va aduce 293 de milioane de reali (57 de milioane de dolari) la economia locală. Potrivit asociaţiei hoteliere din Rio, capacitatea hotelurilor urma să ajungă la 98% în Copacabana. Fanii veniţi din toată Brazilia şi chiar din Argentina şi Franţa au căutat Airbnbs pentru weekend, a precizat platforma într-un comunicat. Aeroportul internaţional din Rio de Janeiro prevăzuse un plus de 170 de zboruri în perioada 1-6 mai, din 27 de destinaţii, a precizat primăria într-un comunicat.
Planul de securitate al statului Rio includea prezenţa a 3.200 de militari şi 1.500 de poliţişti civili în aşteptare. În perioada premergătoare concertului, marina braziliană a inspectat navele care doreau să se poziţioneze în larg pentru a urmări spectacolul.
O serie de concerte uriaşe au mai avut loc pe plaja Copacabana, inclusiv un spectacol de Revelion 1994 susţinut de Rod Stewart, care a atras peste 4 milioane de fani şi a fost cel mai mare concert rock gratuit din istorie, potrivit Guinness World Records. Mulţi dintre acei spectatori au venit, de asemenea, să vadă spectacolul de artificii din Rio, însă, aşa că o comparaţie mai potrivită ar putea fi cea cu concertul Rolling Stones din 2006, la care 1,2 milioane de oameni s-au înghesuit pe nisip, potrivit poliţiei militare din Rio, a relatat la vremea respectivă ziarul Folha de Sao Paulo.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.