Mariah Carey, diagnosticată cu o boală psihică: Am crezut că am o tulburare gravă a somnului
Data publicării:
Foto: Gulliver/Getty Images
Cântăreaţa americană Mariah Carey a dezvăluit că suferă de tulburare bipolară, afecţiune cu care a fost diagnosticată în 2001. Ea a declarat într-un interviu acordat revistei People că recent a început un tratament medicamentos, scrie News.ro.
Foto: Gulliver/Getty Images
Carey, în vârstă de 48 de ani, a povestit că a primit acest diagnostic când se afla internată în urma unei căderi psihice şi că a refuzat să îl ia în seamă.
„Am trăit în negare şi izolare şi mereu cu teama că cineva mă va da în vileag. Era o povară prea mare şi nu am mai putut să o duc. Am căutat şi primit tratament, m-am înconjurat de oameni optimişti şi am reînceput să fac ce îmi place - să scriu cântece şi să fac muzică”, a afirmat ea.
Mariah Carey a precizat că ia medicamente pentru o formă mai puţin agresivă a bolii, care este reprezentată de modificări mai puţin severe de stare - între depresie şi hiperactivitate.
„Pentru mult timp am crezut că am o tulburare gravă a somnului. Dar nu era o insomnie normală şi nu stăteam lungită să număr oi. Munceam, munceam şi munceam... Eram irascibilă şi mi-era teamă să nu dezamăgesc oamenii. S-a dovedit că aveam un fel de manie”.
Cântăreaţa a adăugat că se simte confortabil acum să discute despre problemele ei de sănătate.
Mariah Carey, născută pe 27 martie 1970, a devenit cunoscută pe plan mondial la scurt timp după ce şi-a lansat albumul de debut, în 1990, sub îndrumarea lui Tommy Mottola, directorul casei de discuri Columbia, cu care s-a căsătorit în 1993. După divorţul de Mottola, în 1997, a început să introducă elemente hip-hop în piesele sale, însă popularitatea ei a început să scadă, din 2001, după ce a părăsit Columbia Records. A revenit în atenţia publicului în 2005, cu un nou album pop, care a impresionat publicul şi criticii de specialitate. De-a lungul anilor, albumele ei au fost vândute în peste 200 de milioane de copii pe plan mondial, iar artista americană a câştigat numeroase trofee prestigioase, inclusiv cinci premii Grammy.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.