Revista People a desemnat-o pentru a cincea oară ”cea mai frumoasă femeie din lume”
Data actualizării: Data publicării:
Actriţa americană Julia Roberts a fost desemnată ”cea mai frumoasă femeie din lume” pe anul 2017, obţinând pentru a cincea oară acest trofeu atribuit în fiecare an de editorii revistei People.
Julia Roberts a obţinut titlul de ”cea mai frumoasă femeie din lume” pentru a cincea oară şi a stabilit cu această ocazie un nou record.
”Sunt extrem de flatată”, a declarat vedeta americană, într-un interviu acordat lui Jess Cagle, editorul-şef al publicaţiei.
Celebra actriţă a făcut şi o glumă pe seama bunului ei prieten, George Clooney, care a obţinut titlul de ”cel mai frumos bărbat în viaţă” de două ori. ”Voi menţiona noua mea reuşită în felicitarea de Crăciun pe care o voi trimite familiei Clooney în acest an”, a declarat, în glumă, Julia Roberts.
În interviul care apare în noul număr al revistei People, Julia Roberts, în vârstă de 49 de ani, vorbeşte şi despre căsnicia ei fericită cu directorul de imagine Danny Moder, cu care este căsătorită de 14 ani, şi despre cei trei copii ai cuplului - gemenii Hazel şi Phinnaeus, în vârstă de 12 ani, şi Henry, în vârstă de nouă ani.
Julia Roberts avea doar 23 de ani atunci când a apărut pe coperta numărului special din 1991 publicat de revista People ce era dedicat celor mai frumoase femei din lume. Cu un an înainte, actriţa americană devenise aproape instantaneu o celebritate de talie mondială graţie rolului din comedia romantică ”Pretty Woman”.
Născută pe 28 octombrie 1967, Julia Roberts a hotărât să devină actriţă după ce fratele său, Eric Roberts, a cunoscut succesul în industria cinematografică. A debutat în 1988 şi, după doi ani, filmul ”Frumuşica/ Pretty Woman” i-a adus celebritatea. Au urmat comediile romantice ”My Best Friend's Wedding” (1997) şi ”Notting Hill” (1999). A refuzat rolul din comedia premiată cu Oscar ”Shakespeare in Love” (1998), jucat ulterior de Gwyneth Paltrow, însă a primit un premiu al Academiei de film americane pentru ”Erin Brockovich” (2000).
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 99 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.