Botez cu peripeții în Portul Constanţa

Data publicării:
botez nava
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

Momentul s-a produs la botezul vaporului Pegasus, una dintre cele trei nave surori care vor întregi flota de asistență a unui operator care se ocup cu exploatarea petrolului și a gazelor.

Alături de Altair şi Centaurus va asista la foraje făcute de două dintre cele mai importante companii de profil din Statele Unite. Încă cinci nave sunt așteptate vor fi livrate către compania servicii petroliere.

Gabriel Comănescu, președintele companiei: "A patra la sfârșitul anului, depinde, decembrie sau ianuarie 201. Media de cost pentru acest tip de navă este de 35 de milioane de dolari. Alte patru care urmează până la seria de opt sunt nave, nu platform supply vessel sunt nave de anchor handing supply vessel, care valoarea lor de construcție este undeva la 70 de milioane pe navă."

Nava este echipată cu cele mai sofisticate aparate în domeniu, totul este computerizat, iar operațiunile din camera de comandă se fac pe ecrane de tip touchscreen.

Virgiliu Miştoiu, comandant de navă: "Totul se poate controla din butoane, scaunul este echipat cu radiotelefon."

Fiecare dintre cele trei nave cu pavilion maltez are 87 de metri lungime, o suprafață pe punte de 1000 de metri pătrați și echipaje formate din 14 navigatori. Una dintre ele are o particularitate în plus față de „surorile" ei.

Paul Greavu, reporter Digi24 Constanța: "După cum puteți vedea în spatele meu, nava Pegasus este dotată cu o macara ultramodernă. E poate acționa submarin, dar și la temperaturi extreme."

Navele au fost construite în China, la șantierul Fujian, iar finanțarea construcției se face prin leasing pe o perioadă de 12 ani, sau bareboat, în termeni de profil și este suportată de două banci chinezești.

reporter: Paul Greavu
operator: Cristian Caciauna

editor web: Anca Medrea

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cât de bogați și săraci sunt candidații la alegerile prezidențiale. Cine are afaceri și case în SUA
Digi FM
Shiloh, fiica actorilor Angelina Jolie și Brad Pitt, imagini virale. Fanii sunt convinși că adolescenta calcă...
Pro FM
Oana Radu susține că a slăbit 13 kilograme în 20 de zile. Imaginile au stârnit vâlvă printre fani: „Chiar...
Film Now
Macaulay Culkin a câștigat milioane de dolari încă din copilărie, dar nu știe să conducă. Brenda Song l-a dat...
Adevarul
O caracatiță folosește un rechin pe post de „taxi”. Imaginile i-au uimit pe oamenii de știință: „Nu știi...
Newsweek
Cum a ajuns extremistul Georgescu la „sufletul” românilor? BBC: Le-a trecut glonțul pe lângă ureche
Digi FM
Mitică Dragomir, dezvăluiri despre divorțul lui Dan Șucu: „Nu e normal să îi dai soției tale jumătate din...
Digi World
Salvia și rozmarinul, mai mult decât arome în preparate culinare. Ar putea fi cheia tratării unei boli grave
Digi Animal World
Autoritățile au crezut că au găsit un vultur rănit, dar când l-au analizat, au izbucnit în râs. Ce avea, de...
Film Now
Fiul lui Robert De Niro s-a transformat radical. Aaron Kendrick, surprins de paparazzi cu părul roz și tocuri
UTV
Mădălina Ghenea a defilat în lenjerie intimă pe străzile din New York. Actrița a întors toate privirile