Gală de operetă la European Music Open

O gală de operetă a încheiat strălucitor a doua ediție a festivalului European Music Open. Desfășurat la Teatrul "Regina Maria" din Oradea, evenimentul a pus punct celor patru zile în care oraşul a fost gazda unor nume importante ale muzicii, dansului şi operei de pe bătrânul continent. Interesul melomanilor a fost uriaş, astfel că spectacolul s-a desfăşurat cu casa închisă.
Peste 150 de muzicieni și artiști din România și Austria au concertat duminică seara pe scena teatrului Regina Maria din Oradea în ultima zi a festivalului Euroepan Music Open. Soliștii au fascinat publicul orădean cu arii celebre sau mai puțin cunoscute.
"Superb, într-un sigur cuvânt, superb!"
"O prestație execelentă, un nivel ridicat. (...) De altfel, din Viena nu ne putem aștepta decât la lucruri de certă performanță."
Printre cei prezenţi s-a aflat Robert Meyer, directorul Volksoper din Viena.
"Un director de teatru de operă la nivel mondial foarte important - Volksoper din Viena este una dintre cele mai importante la nivel mondial", consideră Mihai Jurca, director executiv APTOR.
"Robert Meyer e unul dintre cei mai importanți actori din spațiul german. Soliștii de la Volksoper, (...) împreună cu directorul operei, sunt pentru prima dată în România", a completat Alexandru Badea, directorul artistic al festivalului.
Robert Meyer spune că a acceptat cu plăcere invitaţia de a participa la gala de la Oradea.
"În regulă, am spus. Am timp în acest weekend și am adus câțiva soliști ai operei noastre cu mine, aici, la Oradea. Avem o gală de operetă, sper ca audiența să fie mulțumită de gală."
Spectacolul de operetă s-a desfășurat cu casa închisă. Organizatorii European Music Open spun că şi la viitoarea ediție vor aduce la Oradea personalități ale muzicii europene.
Reporter: Bogdan Costea
Operator: Florin Lucuța
Editor web: Adrian Laboş
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.