Autostrada care nu se mai termină: Arad - Timișoara

Data publicării:
lucrari autostrada

”O zi? Poate au vrut să se refere la șase luni, un an, într-o zi nu se face nimic aici!”, ”Prea putin probabil, nu cred, nu”, ”Într-o zi mi se pare imposibil”, sunt câteva dintre opiniile culese de echipa Digi24 Timișoara.

0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

La orele amiezii pe soseaua rapidă ce leagă Timișoara și Arad se lucra în aproximativ zece locuri: la poduri, dar și la marcaje. În plus, o porţiune de 2 kilometri era decopertată şi se aştepta turnarea asfaltului.

0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

Luni, o comisie de pre-recepție a Companiei Naţionale de Autostrăzi ar trebui inspecteze lucrările. Specialiștii trebuie fie să își dea avizul pentru recepție, fie să ceară constructorului să remedieze neregulile pe care le găsesc. Dacă lucrarea nu va fi recepţionată, statul român ar putea pierde finanţarea europeană, iar constructorul va primi penalizări de 1% din valoarea contractului pentru fiecare zi de întârziere

Şoseaua rapidă a costat 135 de milioane de euro, iar jumătate din sumă vine din fonduri comunitare.

Reporter: Sorina Covlea, operator George Ștefăniță
Redactor: Călin Țenche

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri