BC Timişoara pierde dramatic pe terenul campioanei, chiar de ziua lui Dragan Petricevic

Te-ar putea interesa și:
Alb-violeţii au început sub aşteptări meciul din Prahova. Prahovenii au condus şi cu 11 puncte diferenţă, dar de fiecare dată time-out-urile lui Dragan Petricevic s-au transformat în puncte recuperate de elevii săi. Asesoft a intrat la cabine cu patru puncte avans, 36-32, dar debutul reprizei secunde le-a aparţinut oaspeţilor. ”Leii” au reuşit un parţial de 8-1, după care s-au distanţat la 39-49.
A fost rândul ploieştenilor să ducă o cursă de urmărire, finalizată cu două puncte care au au dus egalarea cu două secunde înaintea ultimei sirene. S-a intrat în prelungiri, dar tot BC Timişoara a indicat ritmul meciului. Campionii şi-au menţinut însă lucididatea şi, după o nouă egalitate consemnată la ultima sirenă, s-a intrat într-o nouă repriză suplimentară. De data aceasta, Asesoft a început mai bine şi a reuşit şase puncte consecutiv.
Oaspeţii au reuşit să se apropie, iar finalul a fost dramatic. Ultimele trei secunde l-au găsit pe Jovanovic la linia de libere, iar pe echipa sa, cu trei puncte în spatele ploieştenilor. Căpitanul leilor a transformat prima aruncare şi a ratat-o intenţionat pe a doua, cu speranţa că unul dintre coechipierii săi va recupera şi va marca de sub panou, în timpul scurt rămas. Niciunul dintre alb-violeţi nu s-a aflat însă la momentul potrivit în spaţiul de trei secunde, astfel că jucătorii gazdă au acaparat balonul şi au celebrat victoria.
Cel puţin până la finalul rundei, BC Timişoara rămâne pe loc de play-off, dar etapa viitoare va primi replica vicecampioanei BC Mureş Tg.Mureş.
Redactor: Ionuț Suciu
Foto: Digi Sport
Editor web: Călin Țenche
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.