Pârtie din beton, dar fără zăpadă

Te-ar putea interesa și:
„Aceasta este pârtia de sanie betonată din comuna Şofronea, în valoare de 70.000 de lei. Ea are o lungime de 50 de metri, însă copiii nu s-au putut burura de ea în această iarnă pentru ca aproape că nu a nins deloc” - Caterina Ledrer, reporter Digi24 Timișoara.
Localnicii ar fi preferat să aibă drumuri asfaltate şi canalizare în loc de o pârtie fără utilitate.
„La coborâri nu ştiu dacă copiii au destulă siguranţă. Dar utilitate are, ninge suficient iarna? Probabil că ceva firmă din Auistria va veni cu zăpadă de la Aspen.”
„Noi avem nevoie de canalizare, de drumuri asfaltate, de tot tot tot şi de podeţe. Dacă vin inundaţiile noi suntem sub cota 0.”
„Are utilitate, ninge? Cam puţin. Pentru ce e ea atunci? Au făcut-o să fie numai.”
„Am văzut pârtia, să fie şi cu folos. Ce spuneţi, este? Păi dacă nu e cu zăpadă nu e cu folos, dar copilaşii s-ar bucura.”
Primarul, cel care a avut iniţiativa, spune că investiţia poate fi folosită şi vara, de către amatorii de role sau skateboard. În plus, obiectivul a schimbat înfăţişarea zonei. În trecut, aici, era un depozit ilegal de deşeuri. A construit un teren de fotbal şi un club pentru tineri şi, apoi i-a venit ideea derdeluşului artificial.
„Era o groapă unde se colecta apa din localitate. Nefiind apă, atunci în fiecare noapte se aruncau gunoaie şi devenea focar de infecţie. Din plusul pe care l-am avut, că mai era material, hai să facem şi un derdeşuş că i-am văzut pe copii şi e ceva nou”, explică Ioan Bădău, primarul comunei Şofronea.
În comuna Şofronea, cu o populaţie de 2.500 de locuitori, există canalizare numai pe 5 kilometri, din cei 20 cât ar fi necesari, iar majoritatea străzilor sunt de pământ şi piatră.
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.