Video Avertisment dur pentru România al unui oficial BNR, în contextul deficitului uriaș. „Ne remarcăm în mod negativ”
Data actualizării: Data publicării:
„Ne așteaptă o perioadă foarte dificilă, de minimum un an și jumătate”, spune Alexandru Nazare, membru membru în Consiliuul de Administrație al BNR. Sursa foto: INQUAM/Octav Ganea
Avertisment dur din partea unui oficial BNR, în contextul în care România are un deficit uriaș, iar guvernanții pregătesc o serie de măsuri economice prin care să reducă gaura din buget. „Ne așteaptă o perioadă foarte dificilă, de minimum un an și jumătate”, spune Alexandru Nazare, membru în Consiliul de Administrație al BNR.
Alexandru Nazare, membru în Consiliul de Administrație al BNR a spus la Digi24 că, în acest moment, cel mai important obiectiv este evitarea scenariului în care România ajunge la ratingul de țară junk, adică nerecomandată investițiilor.
„Această situație de deficit în care suntem astăzi, de deficit, ne face cumva vulnerabili chiar în regiune, în timp ce Croația are a minus reconfirmat de Fitch, în timp ce Bulgaria se pregătește să intre în euro, noi suntem de 5 ani un deficit excesiv. Noi ne remarcăm în mod negativ chiar în cu competiția din Europa din Europa de Est, nu neapărat cu să ne comparăm cu cu alte țări”, a spus oficialul BNR la Digi24.
Poate sau nu retrogradarea ratingului de țară să fie evitată
Întrebat dacă poate retrogradarea ratingului de țară să fie evitată, expertul a răspuns: Nu că poate! Trebuie cu orice preț. Și ăsta e cel mai important obiectiv pe care trebuie să-l avem în vedere. (...) Nu vreau să discutăm un scenariu în care ajungem în junk din nou, deși suntem foarte aproape, dar trebuie orice preț evitat. Există un termen temporal”, a precizat oficialul BNR.
Acesta a mai explicat că pe 15 august, FICH va publica raportul, deci „toate aceste măsuri trebuie să fie publicate și să aibă efecte înainte de publicare a raportului FICH”.
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 137 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.