Galerie Foto Avionul de pasageri dat dispărut în Alaska a fost găsit. Toți cei zece oameni aflați la bord au murit
Data actualizării: Data publicării:
Epava avionului de mici dimensiuni al Berring Air Foto: Profimedia
Epava avionului de mici dimensiuni al companiei Berring Air a fost găsită de paza de coastă americană din Alaska, la o zi după ce aeronava a dispărut de pe radare, relatează Reuters. Autoritățile au anunțat că toate cele zece persoane aflate la bord au murit în urma accidentului, ale cărui cauze sunt necunoscute.
Doi membri ai Gărzii de Coastă americane au ajuns la epava aeronavei. „Din păcate, nu pare să fie un accident cu supraviețuitori”, a declarat purtătorul de cuvânt al Gărzii de Coastă, Mike Salerno, în cadrul unei conferințe de presă.
Seful biroului din Alaska al National Transportation Safety Board, Clint Johnson, a spus în aceeași conferință de presă că zece persoane au murit. „Din păcate, acum, din moment ce au fost găsite epava și cele zece victime, este timpul să ne suflecăm mânecile și să trecem la treabă”, a spus Johnson.
Vremea aspră de iarnă a îngreunat eforturile de căutare și ar putea dura ore sau zile pentru a recupera cadavrele din acel loc îndepărtat, au precizat oficialii americani.
Epava a fost descoperită la 55 km sud-est de Nome, a precizat Paza de Coastă într-o postare care a inclus o fotografie a epavei în zăpadă și a celor doi membri ai echipei de recuperare.
Avionul Cessna 208B Grand Caravan în care se aflau un pilot și nouă pasageri adulți a fost dat dispărut joi după ce a decolat din Unalakleet spre Nome, în jurul orei locale 16.00.
Avionul a fost dat dispărut deasupra apelor înghețate din Norton Sound, care face parte din Marea Bering, potrivit Pazei de Coastă.
Datele radar au arătat că avionul a suferit o pierdere rapidă de altitudine și viteză. Nu este clar însă, în acest moment, ce ar fi putut cauza acest lucru. În zona în care avionul a căzut brusc era vreme rea de iarnă, potrivit oficialilor locali.
Avionul era operat de Bering Air și efectua o cursă de 240 kme de la Unalakleet la Nome, un zbor regulat pentru navetiștii care traversează Norton Sound.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.