DIGI donează VIAȚĂ. 350 de angajați din 28 de puncte de lucru DIGI au donat sânge

Grupul DIGI continuă demersul de solidaritate cu pacienții care au nevoie de sânge. Astazi, 350 de angajați din 28 de puncte de lucru ale DIGI au participat la cea de-a zecea ediție a campaniei DIGI Donează VIAȚĂ, un gest care, de șase ani, salvează vieți. Sângele donat înseamnă timp câștigat pentru pacienții aflați în suferință. O colectă mobilă a fost organizată chiar la sediul televiziunii Digi24.
Adela Cârstea, medic primar la Centrul de Transfuzie București, ne-a explicat care sunt condițiile pentru ca o companie să poată organiza astfel de colecte mobile, foarte importante pentru că le facilitează oamenilor donarea de sânge.
"Facem aceste colecte mobile pentru că este în avantajul celor care donează. Noi ne prezentăm la serviciul dumneavoastră, plus beneficiul că donați pentru a salva vieți. Condițiile sunt să se asigure un spațiu destul de mare și luminos, contează foarte mult. Să se prezinte în jur de 60-80 de donatori, pentru că noi venim cu o echipă minimă de personal. Este mai rapid, nu se mai așteaptă, nu se mai fac programări, cum este la noi la centru. Știm că centrele de transfuzii sunt acum aglomerate, datorită avantajelor bonus din 2024", ne-a explicat dr. Adela Cârstea, medic primar la Centrul de Transfuzie București.
De 6 ani de când a început campania DIGI donează VIAȚĂ, au fost donați peste 1,100 de litri de sânge, care au ajutat aproape 7,500 de pacienți.
Editor : Bogdan Galca
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.