Dragnea, contrazis de un document din valiza Rise Project că nu s-a văzut „de 10-15 ani” cu directorul Tel Drum
Data actualizării: Data publicării:
Liviu Dragnea a sesizat Curtea Constituțională /_INQUAM_Photos_Octav_Ganea
Liviu Dragnea a susținut, luni, după apariția primelor dezvăluiri din valiza Rise Project, că nu s-a mai văzut cu directorul Tel Drum, Petre Pitiș, de „peste 10-15 ani”. Însă, un document dintre cele publicate până acum de Rise Project arată că cei doi au participat la o vânătoare pe 4 ianuarie 2014, adică acum patru ani.
Petre Pitiș, directorul general al Tel Drum, la vânătoare de mistreți. Foto: Rise Project
Liviu Dragnea a răspuns luni unei întrebări din partea jurnaliștilor și a susținut că nu s-a mai întâlnit cu directorul general al Tel Drum, Petre Pitiş, de „peste 10-15 ani”.
De altfel, el a negat orice legătură cu această companie din Teleorman și a negat că firma i-a plătit ceva ce s-a realizat pe proprietatea lui din județ.
Unul dintre documente este o autorizaţie de vânătoare colectivă emisă pe 4 ianuarie 2014 de Asociaţia de Vânătoare Turris Turnu Măgurele, pentru o partidă care a avut loc în aceeaşi zi. Conform autorizaţiei, echipa de vânători avea dreptul să împuşte 20 de mistreţi, două vulpi, doi şacali, şase iepuri şi 20 de fazani.
La finalul zilei, conform aceluiaşi document, vânătorii uciseseră doar 19 mistreţi din toată fauna la care aveau dreptul.
Pe lista participanţilor şi alte nume relevante din „Gruparea Tel Dum”. Cum ar fi Costel Comana, fost patron al unei firme feroviare, care în 2015 s-a sinucis într-un avion ce mergea din Brazilia în Costa Rica. Costel Comana a cumpărat în 2009 de la Liviu Dragnea, cu 1 milion de euro, mai multe terenuri şi imobile.
Procurorii Anticorupţie arătau, în noiembrie 2017, că există o legătură directă între Liviu Dragnea, Petre Pitiş şi Tel Drum. I-ar lega infracţiunea de constituire de grup infracţional organizat. Ambii au negat acuzaţia.
Petre Pitiș, 18 august 2017: „Eu cunosc detalii din afacerile Tel Drum pentru că e firma mea şi ştiu foarte bine ce face. Nu! Nu a fost făcută nicio ilegalitate.”
Liviu Dragnea, 5 noiembrie 2018: „Tel Drum și nicio altă companie nu a plătit nimic din ce am realizat eu în vreo proprietate a mea.”
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.