9 premii Ia Olimpiada Internaţională de Limba Franceză, dintre care 4 sunt locul 1
Data publicării:
Elevii români au obţinut nouă premii la a IV-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale de Limba Franceză care a avut loc, în perioada 15-19 septembrie la Ohrid, Macedonia, informează Ministerul Educaţiei Naţionale (MEN).
Foto: Dana Stanca / Facebook
Potrivit unui comunicat de presă transmis, sâmbătă, AGERPRES, aceştia au obţinut patru premii I (două la probele individuale şi două pe echipe), trei premii II (unul la probele individuale şi două pe echipe), respectiv două premii III (ambele pe echipe).
La proba scrisă individuală (nivel B2), Iulia Maria Stanca, în foto, (Colegiul Naţional "Sf. Sava" din Bucureşti) a fost distinsă cu premiul I, acelaşi rezultat fiind reuşit şi de Tiberiu-Alin-Marian Buruiană (Colegiul Naţional "Fraţii Buzeşti" din Craiova) la proba scrisă aferentă nivelului de competenţă B1. La aceeaşi categorie, Monica-Alexandra Stoica (Colegiul Naţional "Gheorghe Lazăr" din Bucureşti) a obţinut premiul al II-lea.
La proba orală pe echipe (nivel B1) au fost înregistrate următoarele rezultate: Monica-Alexandra (premiul I), Tiberiu-Alin-Marian Buruiană (premiul al II-lea) şi Daria-Teodora Burtea (Colegiul Naţional "Al. I. Cuza" din Alexandria, jud. Teleorman) - premiul al III-lea.
La proba orală pe echipe corespunzătoare nivelului B2, componenţii lotului României au obţinut un premiu I prin Iulia Maria Stanca, un premiu II -Teodora-Iuliana Juncu (Colegiul Naţional "Petru Rareş" din Suceava) şi un premiu III - Cristian Moldovan (Colegiul Naţional "Alexandru Papiu Ilarian" din Târgu Mureş). Toţi membrii echipei sunt laureaţi ai Olimpiadei Naţionale de limba franceză 2018 (clasele a X-a - a XI-a).
Concursul a fost structurat în două probe obligatorii: o probă scrisă individuală (eseu structurat pe o temă dată de maximum 230-250 cuvinte la nivelul B1, respectiv 250-270 cuvinte la nivelul B2) şi o probă orală pe echipe.
Olimpiada Internaţională de Limba Franceză 2018 a reunit elevi cu performanţe în acest domeniu din şase ţări membre ale Organizaţiei Internaţionale a Francofoniei (Albania, Armenia, Bulgaria, Macedonia, Republica Moldova şi România), fiind înscrisă în programul activităţilor Biroului Regional al Francofoniei pentru Europa Centrală şi Orientală al OIF, mai informează MEN.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.