ADMITERE LICEU 2019. Elevii de clasa a VIII-a au aflat vineri la ce licee au fost repartizați în urma susținerii examenului de Evaluare Naţională. Repartizarea este computerizată și s-a ținut seama de note și de opțiunile pe care elevii, împreună cu părinții, le-au completat pe fișa de înscriere. Această etapă stabilește totodată TOPUL LICEELOR, ierarhie în funcție de media de admitere la fiecare profil. Dacă pentru marea majoritate a elevilor și părinților emoțiile se termină aici, mai urmează o etapă birocratică foarte importantă - cererea de înscriere la liceu.
ADMITERE LICEU 2019. Sunt 188 de candidați la nivelul întregii țări care au avut media de admitere 10.00.
Liceul unde s-a înregistrat cea mai mare medie de admitere din țară este, Colegiul Naţional "Fraţii Buzeşti" din Craiova, unde la profilul Ştiinţele Naturii ultima medie de admitere a fost 9.91 ,iar la profilul de Mate-Info de la același liceu ultima medie a fost 9.84.
Colegiul din Craiova întrece astfel Colegiul Naţional "Sfântul Sava", din Bucureşti, unde anul acesta ultima medie de intrare la Mate-Info a fost 9,89, iar la Ştiinţele Naturii, 9.85.
În top se mai află Colegiul Naţional "Mircea cel Bătrân" din Constanţa, unde ultima medie la Mate-Info (bilingv) a fost 9.84, iar la Mate-Info (limba română) a fost 9.80, Colegiul Naţional "Gheorghe Lazăr" din Bucureşti, Colegiul Naţional "Vasile Alecsandri" din Galaţi, Colegiul Naţional "Spiru Haret" din Bucureşti.
Evaluarea Națională a absolvenților clasei a VIII-a s-a desfășurat în intervalul 18 - 29 iunie 2019, având ca principali piloni probele de română și de matematică.
Potrivit datelor rezultate în urma reevaluării lucrărilor contestate, numărul candidaților cu medii mai mari sau egale cu 5 a ajuns la 106.999, ceea ce înseamnă că, procentual, 73,2% din candidații prezenți la examenele de Evaluare Națională în 2019 au obținut medii mai mari sau egale cu 5.
La proba de Limba şi literatura română, 118.275 de candidați (80,7%) au încheiat examenul cu note mai mari sau egale cu 5 (2.011 candidați au obținut nota 10), iar la Matematică, 91.774 de candidați (62,8%) au primit note mai mari sau egale cu 5 (2.600 de candidați au obținut nota 10).
Numărul candidaților cu media generală 10 la Evaluarea Națională a fost de 459.
Pe tranșe de medii, cele mai multe (12.459) sunt cuprinse în intervalul 7 - 7,49.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.