Ford transformă marca Lincoln în divizie de lux

Data publicării:
20121205 20ford-36962

Ford va relansa modelele Lincoln, în speranţa că acestea vor schimba imaginea oarecum prăfuită a mărcii. Lincoln a apărut în urmă cu 90 de ani, iar perioada sa de glorie a început în anii 90.

„Cu şase ani în urmă erau pe piaţă multe mărci de lux: Aston Martin, Jaguar, Land Rover şi Volvo, de aceea am hotărât, strategic, să ne concentrăm pe marca Ford şi, în paralel, pe marca de lux Lincoln. De atunci am investit şi în tehnologie şi în design”, a declarat Allan Mulally, director executiv al Ford Motor.

Ford vrea să folosească în reclame numele preşedintelui Lincoln şi plănuieşte chiar să revină la numele iniţial al firmei care a lansat-o - Lincoln Motor Company.

Lincoln nu se teme să fie inventiv pentru a vinde aceste maşini. Prin promoţia „Întâlnire cu Lincoln”, clientul poate să ia maşina pentru un test de conducere şi să primească o cină gratis. Cine cumpără un astfel de automobil ar putea primi o sticlă de şampanie, un cadou personalizat sau chiar o noapte la hotelul Ritz Carlton.

Publicul dorit de fabricanţi este mai tânăr, mai bogat, cu o medie de vârstă coborâtă spre 57 de ani şi cu venituri de peste 160.000 de dolari pe an.

”Realitatea este că a separa marca Lincoln de Ford este un lucru bun. Este cam acelaşi lucru pe care l-a făcut Toyota cu Lexus când a dorit să-şi lanseze marca de lux. Şi ceea ce am avut la dispoziţie a fost o marcă ce moşteneşte o istorie. Are rezonanţă în termeni de lux”, este opinia lui Robert Passicoff, preşedintele Brand Keys.

Dar anul trecut Lincoln a vândut de două ori mai puţine maşini decât Lexus. Ford va lansa şapte modele de Lincoln noi sau modernizate, începând cu modelul MKZ, care va fi deja disponibil la sfârşitul lunii decembrie.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri