Peste 10.000 de locuri de cazare pentru Festivalul Untold din luna august sunt disponibile, începând de marţi, în cămine studenţeşti din Cluj- Napoca. Turiştii au la dispoziție camere cu două şi patru paturi, la preţuri cuprinse între 1.800 şi 2.800 de lei pentru patru nopţi.
Peste 10.000 de locuri de cazare pentru Untold sunt disponibile, începând de marţi Foto: Facebook Armin van Buuren
Potrivit unui comunicat al organizatorilor, fanii festivalului, care nu au reuşit încă să-şi rezerve un loc de cazare, o pot face direct de pe site-ul Untold, la secţiunea Accommodation. Peste 10.000 de locuri de cazare, dintre care şi în căminele studenţeşti din Cluj-Napoca, sunt disponibile.
În Campusul Untold, fanii vor avea posibilitatea să se cazeze în camere cu două sau cu patru paturi în căminele Universităţii de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară (USAMV) şi ale Universităţii Tehnice (UTCN). Camerele de cămin vor avea pază pe tot parcursul şederii şi recepţie non-stop.
Astfel, sunt disponibile camere premium, în căminul USAMV, la preţul de 2.800 de lei plus taxe pentru 4 nopţi - baie proprie, 2 persoane în camer[, şi camere confort, în căminul UTCN, la preţul de 1.800 de lei plus taxe pentru patru nopţi - baie proprie, 4 persoane în cameră.
Turiştii au la dispoziţie şi deja celebra platformă „Adoptă un Untold-ist”
O altă modalitate de cazare pentru fanii festivalului este în locuinţele clujenilor care vor să ofere spaţiu de cazare turiştilor pe perioada evenimentului.
„Organizatorii festivalului alături de clujeni îşi doresc să reconfirme faptul că oraşul Cluj-Napoca este unul dintre cele mai prietenoase oraşe din Europa. În acest sens, toţi clujenii care îşi doresc să ofere un spaţiu de cazare turiştilor pe perioada festivalului (de la apartamente pana la case), pot să trimită detaliile despre posibilităţile lor de cazare pe mailul cazare@untold.com, urmând ca organizatorii festivalului să promoveze aceste variante în rândul celor care vor ajunge în acest an la Cluj-Napoca”, au precizat organizatorii.
În plus, turiştii au la dispoziţie şi deja celebra platformă „Adoptă un Untold-ist”. În ultimii doi ani, peste 3.000 de participanţi, veniţi din ţară sau din străinătate, au fost adoptaţi de clujenii care şi-au deschis cu mare drag uşa.
Festivalul Untold va avea loc în perioada 1-4 august, la Cluj-Napoca.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.