Ryanair se extinde puternic în România

Data publicării:
aeronava ryanair
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

Noua bază Ryanair de pe aeroportul Traian Vuia din Timişoara va fi inaugurată în luna noiembrie. De acolo, compania aeriană va efectua zboruri către şase destinaţii externe noi: Berlin, Bruxelles, Dusseldorf, Frankfurt, Londra și Milano.

În acelaşi timp, prin noua cursă dintre Bucureşti şi Timişoara, Ryanair va deveni a treia companie aeriană care zboară pe rutele interne după Tarom şi Blue Air. Amenajarea noii baze de la Timişoara, pentru care Ryanair va aloca unul dintre cele 320 de avioane ale companiei, va costa 100 de milioane de euro şi va susţine 430 de locuri de muncă directe şi indirecte.

Pentru Ryanair, România are o însemnătate specială. Primele avioane de mari dimensiuni ale companiei au fost șase Rombac-uri produse la Bucureşti. Trei dintre ele au fost luate în leasing direct din România printr-o colaborare cu Tarom. În anii 80, omul care a transformat Ryanair dintr-o micuţă companie pe pierderi în cel mai mare operator de zboruri low cost din Europa, Michael O'Leary, vizita constant România. Însă începuturile irlandezilor pe piaţa românească au fost şovăielnice. Abia în 2014 a început expansiunea agresivă a Ryanair în România. A început într-o perioadă în care mai multe companii aeriene au încercat să câştige fidelitatea pasagerilor români. Noul BlueAir, care a luat naştere după restructurarea şi schimbarea de patron a vechiului BlueAir a ajuns să vândă pe unele zboruri interne bilete mai ieftine decât cele ale trenurilor CFR, iar pe rutele externe a înteţit lupta cu rivalul regional WizzAir. Din preţul biletelor a început să taie şi Tarom ca să facă faţă concurenţei venite din partea operatorilor low cost.

Intrarea puternică a celor de la Ryanair în România, revenirea BlueAir şi eterna reformă prin care trece Tarom înseamnă curse mai ieftine şi destinaţii mai multe pentru pasagerii români. Iar preţul scăzut al kerosenului, care reprezintă jumătate din costurile operaţionale ale unei companii aeriene, le oferă operatorilor low cost şi de linie suficient spaţiu de manevră cât să reducă şi mai mult preţul biletelor.

Iar cei de la Ryanair vor să profite de actualele condiţii din piaţă ca să îşi extindă şi mai mult activitatea din România. Vor să ajungă la cinci baze aici şi să zboare de pe 12 aeroporturi. Activitatea companiei irlandeze în România s-ar apropia astfel de cea din Polonia.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Gestul uluitor făcut de George Simion faţă de Ilinca, în secţia de votare! Imaginile vorbesc de la sine
Digi FM
George Simion, ironizat de români după ce a declarat că este câștigător al acestor alegeri: „De ce fugem de...
Pro FM
Ani la rând s-a spus că e de nerecunoscut, iar acum pare să fi renunțat la fillere. Madonna, apariția care...
Film Now
Ana de Armas, impecabilă într-o rochie albă care i-a subliniat perfect silueta. Prima declarație despre Tom...
Adevarul
Alegerea noului președinte român, analizată de presa din toată lumea. „România se află la răscruce de drumuri”
Newsweek
Care pensionari vor avea pensiile tăiate cu 3.000 lei după o nouă recalculare? Se știe ce au muncit
Digi FM
Fericiți și emoționați. Jennifer Lawrence și Robert Pattinson, ovaționați nouă minute la Cannes pentru „Die...
Digi World
"Nu e de glumit. Intoxicația cu apă poate fi fatală!". Primele simptome și ce să faci dacă o persoană se...
Digi Animal World
Acest câine are un nume absolut hilar: „Mama mea refuză să-mi plimbe câinele pentru că numele lui e prea...
Film Now
Fran Drescher, reuniune emoționantă cu mama ei din "Dădaca". Renee Taylor are 92 de ani și a rămas o femeie...
UTV
Salma Hayek, pe coperta Sports Illustrated Swimsuit 2025: „Am aproape 60 de ani, nici nu mi-ar fi trecut prin...