Galerie Foto Imagini de pe viitorul drum expres Craiova-Pitești. Lotul 3 e gata în proporție de 70%, aproape toate podurile și pasajele sunt gata
Data actualizării: Data publicării:
Lucrările la tronsonul 3 al drumului expres Craiova-Pitești sunt gata în proporție de 70%. FOTO: Facebook Irinel Scrioșteanu
Lucrările la tronsonul 3 al drumului expres Craiova-Pitești sunt gata în proporție de 70%, iar 31 din cele 32 de poduri și pasaje au fost terminate.
Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Scrioșteanu, a anunțat pe Facebook că încă 31,7 kilometri din drumul expres Craiova-Pitești vor fi dați în trafic anul acesta.
El a vizitat șantierul tronsonului 3 și a explicat într-un mesaj pe Facebook care este stadiul lucrărilor.
Potrivit acestuia, au fost finalizate lucrările de execuție pentru 31/32 structuri (poduri și pasaje), iar acum se execută mai multe lucrări - de racordare a structurilor cu terasamentul și calea de rulare și de umpluturi necesare terasamentelor, lucrări realizate în proporție de 85%.
Se execută lucrări de săpături pentru terasamente, lucrări realizate în proporție de 90% și continuă acestea pe ultimul sector de la km 58.
Continuă execuția lucrărilor de realizare a șanțurilor, rigolelor și elementelor de colectare și evacuare a apelor pluviale.
Au fost realizați 20/30 km din umplutura de balast la cota superioară;
Potrivit secretarului de stat sSunt în curs de finalizare spațiile de servicii, lucrări realizate în proporție de 95%, lucrându-se acum la ultimele finisaje. Totodată, au fost finalizate lucrările de relocare a utilităților.
Se execută lucrări la sistemul ITS și la iluminatul public de pe traseul drumului expres.
Cei 31,7 km aferenți Lotului 3 al Drumului Expres Craiova-Pitești, cuprins între Slatina și Colonești, este unul din obiectivele de infrastructură rutieră a cărui dare în trafic va fi la sfârșitul acestui an, înainte de termenul contractual, potrivit secretarului de stat.
Anul trecut au fost dați în trafic primii 40 km de drum expres în România aferenți Tronsonului 2 al Drumului Expres Craiova-Pitești.
Drumul Expres Craiova-Pitești este împărțit în 4 tronsoane. Va avea o lungime de peste 121 km și câte 2 benzi pe fiecare sens. Vor fi realizate 10 intersecții rutiere și 75 de poduri și pasaje.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.