Foto O moldoveancă a câștigat 200.000 de euro la loz în plic. Femeia lucrează ca îngrijitoare în Italia. "Nu mă puteam opri din plâns"
Data actualizării: Data publicării:
Lozul câștigător a fost cumpărat dintr-o benzinărie din orașul Leova, Rep. Moldova. Sursa foto: captură video Loteria Națională Rep. Moldova
Din îngrijitoare în Italia, milionară în țara ei - este povestea unei femei din Republica Moldova, care a câștigat, zilele trecute, 4 milioane de lei moldovenești (echivalentul a 200.000 de euro) cu un loz răzuibil. Femeia, care muncește de 15 ani în Italia, se întorsese acasă pentru a rezolva niște probleme personale, scrie Jurnal.md. Destinul i s-a schimbat în dimineața în care a intrat într-o benzinărie și a cumpărat lozul câștigător.
Viorica Cojocar este din Leova, Republica Moldova, iar de 15 ani lucrează în Italia, ca îngrijitoare. Zilele trecute s-a întors acasă pentru a rezolva niște probleme urgente.
Într-una dintre dimineți a intrat într-o benzinărie din Leova, de unde obișnuiește să își cumpere cafea. A cerut și un loz de răzuit, a plătit și a plecat. Ajunsă acasă, femeia l-a răzuit:
Lozul câștigător: 4.000.000 de lei, echivalentul a 205.000 de euro. Sursa foto: Loteria Națională Rep. Moldova
"Inițial am văzut că scrie doar 'participare la TV'. De emoții, nu am conștientizat că în dreptul cifrei 7 era indicată suma de 4.000.000 de lei. Când am înțeles că este realitate, am început să plâng ca un copil mic și nu mă puteam opri", a povestit câștigătoarea celui mai mare premiu din istoria loteriei din Republica Moldova.
Printre lacrimi, Viorica și-a sunat fata care o înlocuiește în Italia, pe perioada venirii ei în țară. Inițial, a speriat-o:
"Nu mă puteam opri din plâns, dar printre lacrimi am reușit să-i spun să nu se sperie, pentru că plâng de fericire - am câștigat 4.000.000 de lei! Am băgat fata în sperieți, dar apoi a început și ea să plângă de bucurie”, a mai povestit femeia pentru Loteria Națională.
Cu banii câștigați, Viorica și-a propus să plătească datoriile familiei.
"Îmi voi închide creditele, îmi voi ajuta financiar fetele, îmi voi cumpăra o mașină nouă – planul de investiție a fost făcut pas cu pas! Totdeauna am avut senzația asta, presimțirea: 'Eu o să câștig! Eu o să câștig!' Am crezut, fără nicio îndoială, că va veni această zi. Și ea a venit!", mai spune femeia.
Cel mai probabil, spune Viorica, singurele drumuri de-acum încolo în Italia vor fi doar... pentru vacanțe.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.