Producătorul român de medicamente Biofarm a anunţat joi că, începând din 15 noiembrie, noul director general al companiei este Cătălin Vicol, potrivit unei decizii a Consiliului de Administraţie. Din noul board al companiei fac parte Andrei Hrebenciuc, fiul fostului lider PSD Viorel Hrebenciuc, și Bogdan Alexandru Drăgoi, fost ministru de Finanțe, actual șef al SIF Banat-Crișana.
Sursă foto: INQUAM PHOTOS / Octav Ganea
„Consiliul de Administraţie, cu majoritate de voturi, a decis revocarea din functia de director general interimar a Traianei Daniela Comşa începând cu data de 15 noiembrie”, arată un comunicat transmis de producătorul român de medicamente Bursei de Valori Bucureşti.
Din iunie, compania are un nou board, din care fac parte, ca membrii: Andrei Hrebrenciuc, fiul politicianului Viorel Hrebenciuc) și Bogdan Alexandru Drăgoi, fost ministru de Finanţe şi şef al SIF Banat-Crişana).
Biofarm are o capitalizare de 334,04 milioane lei.
SIF Muntenia deţine 50,98% din acţiunile companiei, SIF Banat-Crişana - 23,22%, iar SIF Moldova – 13,57%.
Fondată în 1921, compania este unul dintre primii producători români de medicamente şi suplimente alimentare.
Portofoliul Biofarm cuprinde peste 200 de produse care acoperă aproximativ 61 de arii terapeutice.
Produsele societăţii sunt prezente în ţări precum Armenia, Azerbaijan, Belarus, Kazahstan, Lituania, Republica Moldova, Mongolia, Rusia, Ucraina şi Ungaria.
Andrei Hrebenciuc, alături de tatăl său, fostul lider PSD Viorel Hrebenciuc, este implicat într-un dosar de corupție. Pe 9 mai, magistraţii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie au decis condamnarea lui Viorel Hrebenciuc la doi ani de închisoare cu executare, pentru trafic de influenţă, în dosarul retrocedărilor de păduri din Bacău. În acelaşi dosar, fostul ministru al Justiţiei Tudor Chiuariu, acuzat de consituirea unui grup infracţional orgaizat şi de spălarea banilor a fost achitat, iar Andrei Hrebenciuc, fiul lui Viorel Hrebenciuc, a fost condamnat la doi ani de închisoare cu suspendare pentru complicitate la trafic de influenţă.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.