GALERIE FOTO. Klaus Iohannis: Președintele Obama mi-a mulțumit pentru parteneriat

Președintele Klaus Iohannis a declarat că omologul său american, Barack Obama, i-a mulțumit, în timpul unei scurte întrevederi, pentru Parteneriatul strategic dintre SUA și România.
„Am schimbat câteva propoziții, dintre care una recunosc că mi-a plăcut foarte mult, președintele Obama mi-a mulțumit pentru România, pentru parteneriatul pe care îl avem, pe care îl găsește foarte bun, și recunosc că m-a bucurat această afirmație și mulțumire”, a dezvăluit șeful statului, la întâlnirea cu comunitatea de români din Washington.
„Cu ocazia acestui summit m-am gândit că ar fi frumos să vă văd şi uite-aşa, ne întâlnim în această seară aici”, le-a spus președintele Iohannis românilor care au fost invitați la Ambasadă.
„Suntem onoraţi să găzduim această întâlnire la ambasadă cu membri ai comunităţii româneşti din Washington, o comunitate deosebit de vibrantă”, a declarat, la rândul său, George Maior, ambasadorul României în Statele Unite.
Șeful statului le-a spus românilor din Washington că în privința componentei politice și a celei militare colaborarea dintre SUA şi România este foarte bună și i-a rugat pe românii din SUA să joace rolul de ambasadori pentru România în privința colaborării economice cu America.
Întâlnirea cu românii de peste ocean a fost, de altfel, ultimul punct pe agenda lui Klaus Iohannis, care în perioada petrecută la Washington a vizitat Muzeul Holocaustului, a participat la summitul securității nucleare, dar și la o cină de lucru oferită de Barack Obama.
Iată o galerie foto cu imagini din timpul vizitei în SUA:
FOTO: presidency.ro
Citiţi şi:
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.