Partidele recurg la toate resursele, clasice sau mai moderne, pentru a-și convinge electoratul în campania electorală pentru alegerile europene, care e în plină desfășurare. Dincolo de mitinguri, există și alte metode pentru a ajunge la inima alegătorilor. După troll-area bannerelor de campanie de către USR, intră în scenă artiști celebri și genuri muzicale cu popularitate: cântărețul Nicolae Guță dedică o manea PSD, despre care spune că e „cel mai tare partid posibil”.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
„Doar PSD poate să facă ceva pentru România. Ascultați-mă ce spun, PSD-u-i cel mai bun”, spune în preambulul videoclipului artistul „Nicolae Guță Magnificul”.
Videoclipul a fost postat sâmbătă seară pe canalul de YouTube „Manele TV” care precizează că este o „melodie facuta la comandă pentru Partidul Social Democrat”.
În videoclip, apare în prim-plan Nicolae Guță, dar fundalul este ilustrat cu imagini de la mitingurile și întrunirile PSD, în care se văd mulți oameni și lideri ai PSD. Aceste imagini alternează cu altele în care se văd tineri care dansează și cântă fericiți la festivaluri, copii care aleargă, bancnote în teanc numărate, părinți care merg cu copii de mână sau tineri îndrăgostiți în ceea ce pare a fi un apartament nou.
Drapel al Rusiei în maneaua lui Nicolae Guță care îndeamnă oamenii să voteze PSD
La un moment, în câteva cadre apare ceea ce pare a fi o secție de vot, în orice caz, sunt niște urne în care cineva bagă un vot, numai că la perete se vede un steag în culorile roșu-albastru-alb, care, după toate aparențele, este al Rusiei.
Imagine controversată în maneaua electorală dedicată PSD de Nicolae Guță. Într-un cadru care ilustrează o secție de vot, apare un steag al Federației Ruse Foto: captură YouTube
Videoclipul se încheie cu unul din afișele emblemă ale PSD în această campanie, care are sloganul, pe fond tricolor: „Patrioți în Europa - România merită mai mult!”
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 141 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.