P. Tobă, mesaj pe pagina de FB a Ministerului de Interne
Data actualizării: Data publicării:
Ministrul demisionar Petre Tobă transmite un mesaj pe pagina de FB a Ministerului de Interne în care face un bilanţ al activităţii sale şi în care subliniază că a fost permanent atacat, dar nu pentru proiectele profesionale, ci din punct de vedere politic.
FOTO Agerpres
„Am fost permanent atacat încă din primele zile ale mandatului, dar nu pentru ceea ce am făcut în plan profesional, pentru proiectele inițiate sau activitatea mea ca ministru, ci din alte considerente, de natură politică. Subliniez că nu am făcut politică și nu voi face nici în viitor, nu am urmărit ca funcția de ministru să devină o trambulină pentru a accede în viața politică, ci voi fi dedicat muncii profesionale, voi fi permanent în slujba țării și a cetățeanului, așa cum o fac de peste 26 de ani. În această perioadă am rezistat tentației de a abandona, deoarece am avut permanent alături de mine sprijinul colegilor din ministerul afacerilor interne din toate armele și de aceea, încă o dată, vă mulțumesc. Ca om care a lucrat în acest sistem, știam la momentul învestirii că un an electoral înseamnă un an de zbateri. Istoria anilor electorali asta demonstrează – în anii 2009 și 2012, MAI a avut câte 5 miniștri. Cu toate acestea mi-am asumat această provocare, iar prin ceea ce am făcut pentru instituție și, în special pentru cetățeni, eu cred că a meritat!”, a scris Petre Tobă pe pagina de FB a ministerului de Interne.
El face bilanţul activităţii sale la conducerea instituţiei, subliniind că, „prin activitatea desfășurată structurile MAI sunt între primele instituții în care cetățenii au încredere, în toate sondajele realizate la nivel național.”
„Am fost onorat să conduc Ministerul Afacerilor Interne într-o perioadă deosebit de grea în care așteptările au fost foarte mari.
Am acceptat funcția de ministru de interne cu multă responsabilitate, știam foarte bine problemele cu care se confruntă Ministerul Afacerilor Interne și cel mai important lucru cunoșteam puterea dumneavoastră de muncă, devotamentul și sacrificiile pe care le faceți pentru a fi în slujba cetățeanului și de a vă ridica la cerințele acestuia.”, a mai scris Petre Tobă.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.