Războiul Antenei 3 cu Dragnea atinge apogeul. Gâdea a ajuns la afacerile din Brazilia şi face dezvăluiri "în exclusivitate"
Data actualizării: Data publicării:
Postul de ştiri al familiei Voiculescu a intrat în siajul anchetelor Rise Project despre afacerile lui Liviu Dragnea în Brazilia. Mihai Gâdea a contactat un jurnalist brazilian familiarizat cu subiectul, care a lansat acuzaţii dure la adresa liderului PSD şi a povestit în ce stadiu sunt investigaţiile demarate acolo de parchet.
”Ce face Liviu Dragnea este să se folosească de toata infrastructura, de românii și brazilienii care sunt aici adminstrându-i afacerile. Mai exact, asta înseamnă spălare de bani. Spălarea de bani este când o persoană are proprietățile pe numele unor interpuși”, a declarat Lumi Zunica, jurnalist brazilian, la Antena 3. Acesta a fost intervievat chiar în emisiunea-fanion a postului, Sinteza zilei.
Pe site-ul Antenei 3, afirmaţiile ziaristului brazilian de la Record TV sunt prezentate ca dezvăluiri în exclusivitate, sub titlul: Dezvăluiri despre legătura lui Dragnea cu Brazilia, exclusiv la Antena 3. Procurorii sud-americani suspectează o posibilă spălare de bani și au început o anchetă
”Nimeni nu a mers în România deocamdată. Dar aici în Brazilia, în statul unde se află proprietățile pe plaja din Cumbucu este o investigație a Ministerului Public federal. Ministerul Public investighează de unde provin banii din care au fost cumpărate proprietățile din Brazilia. (...) Știu doar că în Brazilia este o investigație oficială și că Liviu Dragnea a trimis o plângere Ambasadei României în Brazilia împotriva jurnaliștilor care am făcut această investigație”, a mai spus Lumi Zunica, în emisiunea lui Mihai Gâdea.
Acest nou episod nu face decât să confirme tensiunile crescânde dintre liderul PSD şi Antena 3.
Cu doar o zi înainte, şeful Antenei 3 i-a transmis lui Dragnea, în direct, un mesaj în evident contrast cu atitudinea pe care Antena 3 o avusese de-a lungul timpului faţă de PSD şi Liviu Dragnea: "Impresia mea este că aveți niște restanțe foarte mari față de alegători. Impresia mea este că vă aflați după o criză politică majoră iar răfuielile cu presa lăsați-le pentru trecut și pentru Traian Băsescu”, au fost cuvintele lui Mihai Gâdea.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 102 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.