(P) Modificări ale sistemului de lucru și plăți în Agențiile de Pariuri Sportive

Data actualizării: Data publicării:
780x440 digi24

Suntem deja cu toții la curent cu situația excepțională cu care ne confruntăm zilele acestea. Din această cauză, Guvernul României împreună cu MAI au dispus mai multe hotărâri și directive care îi vizează, în general, pe comercianți sau furnizorii de servicii, în încercarea de a limita contactul cu clienții și de a stopa propagarea noului virus gripal Covid 19.

Astfel, Casa Pariurilor este și ea nevoită, ca multe alte companii, să închidă până la data de 15 aprilie agențiile în care clienții puteau până acum intra și juca.

Jucătorii care au bilete câștigătoare pe care vor să le încaseze, trebuie să știe că pot face în continuare acest lucru. Chiar dacă agențiile fizice sunt închise, Casa Pariurilor oferă clienților cu bilete câștigătoare opțiunea de a încasa sumele prin sistem electronic.

Clienții pot contacta serviciul Relații Clienți Casa Pariurilor, fiind rugați să trimită prin email copii după câteva documente – buletinul, biletul câștigător, un extras de cont pe numele lor – și să completeze o declarație pe proprie răspundere, care poate fi descarcată de aici http://bit.ly/2QnhK9y

Platforma online Casa Pariurilor funcționează în parametri normali, la fel ca și până acum. Astfel, jucătorii sunt așteptați pe casapariurilor.ro și pe aplicațiile mobile Casa Sport și Casa Cazinou cu oferte XXL.

Deoarece Casa Pariurilor este alături de jucătorii români de peste 10 ani, măsurile luate sunt menite să îi protejeze pe clienți și să le ușureze procesul de încasare a câștigurilor de pe biletele fizice jucate în agenție.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri