Pod din oțel pe magistrala București-Timișoara

Data publicării:
pod de otel
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

Macaraua specială a fost instalată din timp, iar echipa de intervenții a regionalei CFR Craiova a reușit din prima încercare să instaleze podul adus de la Cluj

Marin Vlăduțescu, șef echipă intervenții CFR: Pentru macaraua de 125 de tone avem echipajul pregătit de la Regionala Craiova, pentru montarea unui pod în cale. Pentru aceasta am făcut calajul macaralei cu 12 ore înainte.

Podul din oțel cu o greutate de aproape 50 de tone a fost așezat după două ore de muncă, cu precizie milimetrică, exact unde trebuie. Instalarea lui va permite deschiderea în condiții de siguranță a circulației și pe această porțiune a celui de-al doilea fir din cadrul magistralei feroviare București-Timișoara”, transmite corespondentul Digi24 Cosmin Stuparu.

Conducerea regionalei CFR Craiova spune că a fost nevoie de 6 luni pentru pregătirea terenului și asigurarea malurilor care au fost erodate de viitură.

Constantin Padină, inginer CFR: Podul va rezema pe două culei care sunt spijinite pe cinci piloni de 26 de metri adâncime.

În tot acest timp, s-a circulat pe un singur fir între Craiova și Filiași, ceea ce a creat neplăceri.

Gheorghe Popa Ingineru, directorul Regionalei CFR Craiova: Au fost întârzieri atât la trenurile de călători, cât și de marfă atât din punct de vedere al vitezei de circulație cât și din punct de vedere al capacității pentru această magistrală unde se circulă destul de des. Avem și o zonă de transport de cărbune care este necesar pentru Craiova și nu numai.

Circulația pe al doilea fir va fi reluată abia peste 10 zile. Soluţia este însă doar una provizorie pentru că în zonă linia trebuie refăcută pe ambele sensuri, lucrare care ajunge la peste 12 miloane de lei.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Contribuțiile pentru pensie: cum verifici dacă ți-au fost plătite. Informații utile pentru români
Digi FM
Noi detalii despre accidentul în care a murit Diogo Jota. Motivul pentru care starul de la Liverpool alesese...
Pro FM
Alina Sorescu rupe tăcerea după ce Alexandru Ciucu a dat de înțeles că părinții ei au o vină pentru divorț...
Film Now
Russell Crowe, tot mai transformat. Actorul, apariție rară alături de iubita sa, în Malta. Cei doi ar avea...
Adevarul
Măcelul pornit de la propagandă, două înmormântări și o crâșmă închisă. Cronica sfâșietoare a uciderii...
Newsweek
Calculul vechimii la pensie, schimbat. Care pensionari au mai puține zile muncite? Câți bani pierd?
Digi FM
Cum a ajuns un tânăr român să trăiască în cel mai izolat oraș din Alaska: „Singura cale de intrare și ieșire...
Digi World
Adevăratul „Cod al lui da Vinci”, descifrat după 500 de ani. Un dentist a dezvăluit secretul ascuns în „Omul...
Digi Animal World
Ce a pățit un bărbat care aștepta la semafor pe un scuter? Imagini virale cu un câine care l-a „luat” prin...
Film Now
Russell Crowe, tot mai transformat. Actorul, apariție rară alături de iubita sa, în Malta. Cei doi ar avea...
UTV
Lino Golden și Delia au divorțat la un an de la căsătorie