RADET: 3.000 de asociații de proprietari nu vor căldură
Data publicării:
Foto: Agerpres
RADET anunță că, luni, la ora 17,00, a început furnizarea agentului termic pentru încălzire către consumatorii urbani din București iar aproximativ 3.000, din totalul celor 10.500 de asociații de proprietari, au solicitat o amânare, scrie Agerpres.
Foto: Guliver/GettyImages
„Lipsa încălzirii la unele scări de bloc poate fi cauzată de faptul că sunt asociații de proprietari care nu și-au deschis vanele de la subsol urmare a solicitărilor venite de la locatari. Până în data de 10 octombrie, aproximativ 3.000 din totalul celor 10.500 de asociații de proprietari au solicitat amânarea furnizării agentului termic pentru încălzire”, a informat RADET, prin intermediul unui comunicat.
În cazul lipsei căldurii, cetățenii sunt rugați să verifice cu prioritate lista cu datele asociațiilor de proprietari și a reprezentanților legali (președinte asociație, administrator) care au solicitat amânarea furnizării agentului termic, publicată pe site-ul www.radet.ro - secțiunea „Starea sistemului”, care va fi actualizată zilnic.
Prin efectuarea probelor la cald, în ultimele zile căldura s-a resimțit în sectoarele 2, 3, 4 și parțial în sectoarele 1, 5 și 6. După terminarea probelor, toți consumatorii racordați la sistemul de termoficare vor beneficia de căldură, a mai precizat RADET.
„Din cauza inerției termice a sistemului de termoficare și a clădirilor, căldura va fi resimțită treptat în apartamente, urmând ca în cursul zilei de 11 octombrie să fie la parametri normali. Punctual, pot apărea deficiențe în furnizarea agentului termic pentru apă caldă și căldură, care însă vor fi soluționate cu celeritate”, a menționat sursa citată.
Clienții RADET sunt rugați să deschidă vanele montate pe circuitul de încălzire din subsolul blocurilor, precum și robineții montați pe calorifere pentru a se realiza o încărcare și o aerisire corectă a instalației de încălzire.
Decizia furnizării agentului termic pentru încălzire a fost luată cu respectarea prevederilor articolului 117 din H.G. 425/1994, potrivit cărora: „Începerea perioadei de încălzire pentru consumatorii de tip urban va avea loc după înregistrarea, timp de trei zile consecutiv, între orele 18:00 - 6:00, a unor valori medii zilnice ale temperaturii aerului exterior de +10°C sau mai mici, iar oprirea încălzirii se face după trei zile consecutive în care temperatura medie a aerului exterior depășește +10°C, între orele 18:00 - 6:00”.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.