Dragoș Bucur spune de ce i-a fost ușor să adopte o fetiță de etnie romă
Data actualizării: Data publicării:
Foto: Facebook
În urmă cu un an, familia lui Dragoș Bucur s-a mărit, după ce el și soția lui, Dana Nălbaru au decis să adopte. Roxana India este cel de-al treilea copil al cuplului. Actorul a povestit la emisiunea "În fața ta" despre cum a decurs adopția și a comentat problema discriminării în România. "Din 12 familii, 11 nu voiau să audă de un copil de etnie romă," a declarat Dragoș Bucur.
-Simțiți problema asta a discriminării în România? Dragoș Bucur: Personal, nu am simțit-o. -Există? Dragoș Bucur: Evident. Știți că fetița noastră mijlocie, Roxana India, este de etnie romă. În timpul procesului de adopție, există niște întâlniri de grup, unde vin mai multe familii și discută. Din 12 familii, 11 nu voiau să audă de un copil de etnie romă. Nu voiau să audă, au scris pe hârtie nu vrem copil de etnie.
Foto: Facebook
-V-a fost greu în acest proces de adopție? Dragoș Bucur: Nu, e foarte simplu. Asta e iar o problemă falsă care se vehiculează în presa din România.
-A fost simplu pentru că era un copil care nu era dorit de alții? Dragoș Bucur: De asta a fost simplu, cei care spun că e foarte complicat au niște cerințe greu de îndeplinit. Ei vin și scriu pe foaie: vreau un copil blond, cu ochi albaștri, de sex feminin, între 6 luni și un an și două luni, născut în zodia Leu, fără să exagerez, din tată intelectual, mamă studentă, născut în Muntenia, evident că e greu așa.
Cântăreaţa Dana Nălbaru (41 de ani) şi actorul Dragoş Bucur (41 de ani) au anunțat anul trecut că şi-au mărit familia după ce au înfiat o fetiţă. Cuplul, căsătorit din 2005, mai are doi copii, pe Sofia, în vârstă de 12 ani, şi pe Kadri, în vârstă de 3 ani. Anul trecut, cuplul a stârnit un val de comentarii, multe negative, după ce au anunţat că își retrag fiica de la şcoală pentru a urma sistemul „home schooling“, care în România nu a fost reglementat. Fosta solistă a trupei HI-Q se ocupă de creşterea copiilor.
Urmăriți interviul integral al lui Dragoș Bucur în materialul de mai jos:
Toate emisiunile „În fața ta”, care se difuzează sâmbăta și duminica, de la miezul nopții, la Digi24, le puteți urmări aici.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 137 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.