Mesajul Ikea pentru tinerii care dorm peste noapte în magazinele sale
Data actualizării: Data publicării:
EMERYVILLE, CA - JUNE 26: Customers enter an IKEA store on June 26, 2014 in Emeryville, California. Swedish furniture retailer IKEA announced that it plans to raise the minimum wage for its retail employees in the U.S. by an average of 17 percent in 2015. The minimum wage will increase by an average of $1.59 to $10.76 an hour. (Photo by Justin Sullivan/Getty Images)
Reprezentanţii companiei Ikea au declarat că obiceiul unor tineri de a se ascunde şi de a dormi peste noapte în magazinele sale reprezintă o practică ilegală care trebuie să înceteze, informează BBC, citat de News.ro.
FOTO: Getty Images
Zece astfel de evenimente au fost înregistrate pe plan mondial în magazinele companiei suedeze Ikea în 2016.
De curând, două adolescente în vârstă de 14 ani au fost prinse de angajaţi ai companiei în timp ce îşi petreceau noaptea în bagazinul Ikea din Jonkoping, un oraş din Suedia.
Se pare că această ”modă” a fost iniţiată de doi adolescenţi belgieni, utilizatori ai platformei YouTube, în luna august.
Videoclipul filmat de ei, care a generat 1,7 milioane de vizualizări pe YouTube, prezintă ”isprăvile” celor doi tineri - inclusiv sărituri acrobatice în paturile expuse în magazin. Tinerii au intrat în magazin în timpul programului normal de vizitare şi au rămas ascunşi timp de trei ore într-un garderob.
Spre deosebire de adolescentele de 14 ani, ei nu au fost prinşi şi au reuşit să părăsească magazinul după ce au petrecut alte câteva ore în acelaşi garderob înainte de ora de deschidere, pentru a evita paznicii.
Ikea a decis să nu depună plângere împotriva adolescentelor din Jonkoping datorită vârstei lor fragede, însă alte două fete, care au fost prinse comiţând aceeaşi infracţiune în Malmo, Suedia, în octombrie, nu au fost la fel de norocoase.
Potrivit cotidianului Sydsvenskan, cele două adolescente din Malmo, în vârstă de 15 ani, s-au temut că vor declanşa alarma generală a magazinului dacă vor părăsi dulapurile în care se ascundeau şi au fost în cele din urmă predate poliţiei locale, după ce au fost prinse în dimineaţa zilei următoare.
”Sperăm că această tendinţă va descreşte. Nu înţelegem ce este atât de amuzant în ceea ce fac aceşti adolescenţi”, a declarat Jakob Holmstrom, ofiţerul de presă al grupului Ikea, pentru cotidianul Aftonbladet, după cel mai recent incident de acest fel, despre care a spus că reprezintă ”unul dintr-o serie de câteva episoade similare” care s-au petrecut în Suedia în ultimele şase luni.
Grupul Ikea deţine şi administrează aproape 400 de magazine în aproape 50 de ţări.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.