Video&Foto 7 din cele 11 vagoane de marfă deraiate între Craiova și Caracal au fost ridicate. CFR lucrează la refacerea liniei
Data publicării:
Foto: CFR SA
Şapte din cele 11 vagoane de marfă implicate în evenimentul feroviar produs în gara Leu, unde 9 vagoane au deraiat, iar alte două s-au răsturnat, au fost ridicate, iar două macarele de mare tonaj intervin pentru ridicarea vagoanelor rămase, anunţă joi CFR SA, precizând că operaţiunea este complexă şi de durată şi că, în continuare, circulaţia trenurilor între Craiova şi Caracal se desfăşoară pe rute alternative.
„Până la această oră, în staţia CF Leu s-au ridicat şi au fost scoase în afara gabaritului, 7 din cele 11 vagoane de marfă implicate în evenimentul feroviar produs în data de 16 ianuarie.
Echipele de intervenţie ale SRCF Craiova acţionează în continuare cu 2 macarale de mare tonaj cu o capacitate de 250 tone, respectiv 125 tone, pentru ridicarea celorlalte 4 vagoane rămase în gabarit. Concomitent se efectuează lucrări de refacere a liniei pe ambele fire de circulaţie şi se fac lucrări pregătitoare pentru montarea unui aparat nou de cale”, transmite Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.
În urma evenimentului feroviar produs în data de 16 ianuarie, la intrarea în staţia CF leu, unde 9 vagoane din compunerea unui tren privat de de marfă (Global Rail Solutions) au deraiat, iar alte 2 s-au răsturnat, a fost afectată linia pe ambele fire de circulaţie (300 m), au fost avariate 3 aparate de cale şi a fost rupt un stâlp al liniei de contact.
„Operaţiunea de ridicare a vagoanelor deraiate/răsturnate este complexă şi de durată, în special partea de poziţionare/calare/decalare a macaralelor, care înainte de a începe ridicarea de sarcină trebuie să fie asigurate la sol şi echilibrate cu contragreutăţi, pentru a permite operarea în siguranţă. În continuare circulaţia trenurilor se realizează cu tracţiune Diesel, pe rute alternative Craiova – Piatra Olt – Caracal (linie simplă neelectrificată) sau cu transbordarea călătorilor cu mijloace auto între staţiile CF Craiova – Caracal şi retur, asigurată de SRCF Craiova, măsuri de circulaţie care vor fi menţinute până la finalizarea intervenţiilor desfăşurate de personalul feroviar în staţia CF Leu”, precizează compania.
Evenimentul este investigat de către o comisie de specialitate AGIFER, care va stabili cauzele deraierii.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 135 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.