Exclusiv Vălean, despre Valea Oltului: Parte a proiectului sunt rutele alternative. E nevoie de hărți, dialog, notificări pentru transportatori

Data publicării:
adina valean in studioul digi24
Adtina Vălean. Foto: Captură Digi24

Adina Vălean a declarat marți seara, în exclusivitate la Digi24, referindu-se la lucrările de pe Valea Oltului, că „atunci când ai un proiect foarte mare de construcție, parte a acestui proiect - și răspunderea nu e a constructorului, ci a autorităților - trebuie să existe în paralel un proiect de rute alternative”. „Trebuie să faci hărți interactive, să folosești digitalizarea, să ai foarte multă transparență și notificări, chiar și dialog, ca să știe foarte bine transportatorii de mărfuri sau cetățenii pe unde să o ia”, a adăugat comisarul european pentru Transporturi.

0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

Adina Vălean, comisar european pentru Transporturi, europarlamentar ales: Valea Oltului e necesară, ne-o dorim cu toții, și toți știm de ani de zile că la un moment dat va fi un șantier, se va face o autostradă pe Valea Oltului.

Deci nu e un proiect apărut peste noapte, este adevărat. Vă cred că anunțul (închiderii – n.red.) a venit din scurt, eu nu știu cu cât timp înainte s-a anunțat.

Eu știu așa – întotdeauna când e un șantier mare, asta presupune că se închide ceva, o rută e închisă. Să vă vorbesc de podurile care intră în reparație și vor afecta coridorul Brenner, Austria – Italia? E o problemă. Deci, întotdeauna, rutele astea, atunci când se fac lucări de reparații sau construcții noi sunt afectate.

Ce se întâmplă este ca atunci când tu știi că ai un proiect foarte mare de construcție, parte a acestui proiect - și răspunderea nu e a constructorului, ci a autorităților - este deja să gândească în paralel un proiect de rute alternative.

Cum? Vorba cui a spus - ele sunt tot alea -, dar nu-i același lucru, pentru că trebuie să faci hărți interactive, să folosești digitalizarea, să ai foarte multă transparență și notificări, chiar și dialog, ca să se știe foarte bine - și de ce nu și în timp real, pe unde să o ia transportatorii de mărfuri sau cetățenii care merg cu mașina dintr-un loc în altul. E perioadă de activitate.

Editor : Liviu Cojan

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Soţia lui Mihai Leu, dezvăluire cutremurătoare! Ce s-a întâmplat chiar înainte să moară: 'I-am zis să se...
Digi FM
Noi detalii despre accidentul în care a murit Diogo Jota. Motivul pentru care starul de la Liverpool alesese...
Pro FM
Adevărul despre zvonurile potrivit cărora Enrique Iglesias și Anna Kournikova ar urma să-și mărească familia...
Film Now
Michael Madsen, o viață între succes și suferință. S-a stins cu două dorințe neîmplinite. Prieten: „Părea un...
Adevarul
Declarațiile Chinei care i-au șocat pe oficialii UE. De ce nu dorește Beijingul o înfrângere a Rusiei în...
Newsweek
Bolojan anunţă data exactă la care va desființa pensiile speciale de 25.000 de lei. La cât ajung?
Digi FM
Edsta, românul care a cucerit America, revine în România după 24 de ani
Digi World
Adevăratul „Cod al lui da Vinci”, descifrat după 500 de ani. Un dentist a dezvăluit secretul ascuns în „Omul...
Digi Animal World
Plajele din Australia, invadate de vietăți bizare. Valul de căldură a transformat marea într-un coșmar
Film Now
Dosarul șocant în care Michael Madsen și-a acuzat soția că și-ar fi împins fiul la sinucidere a reapărut după...
UTV
Ianis și Elena Hagi, ședință foto emoționantă înainte să devină părinți. Vezi primele imagini cu burtica de...