Galerie Foto Benzinării rămase fără combustibil, în Franța. Șoferii așteaptă la cozi interminabile și tot mai numeroase
Data actualizării: Data publicării:
Benzinării rămase fără combustibil, în Franța. Șoferii așteaptă la cozi interminabile și tot mai numeroase. FOTO: Profimedia Images
15% dintre benzinăriile din Franța s-au închis din cauza lipsei de carburant provocată de greva declanșată de mai multe rafinării. Între timp, șoferii stau la cozi interminabile și tot mai numeroase.
Greva de la o serie de rafinării franceze a început să se facă simţită la benzinăriile din unele regiuni, care au trebuit să închidă din lipsă de carburanţi, în timp ce în altele cozile făcute de şoferi s-au înmulţit, relatează agenţia EFE.
Purtătorul de cuvânt al Guvernului, Oliver Veran, a declarat vineri că "tensiunea va dura câteva zile", dar a refuzat să spună că ar fi vorba de un deficit, deşi a recunoscut existenţa problemelor de aprovizionare din anumite regiuni.
În declaraţiile pentru postul de televiziune BFM, Veran a menţionat că 15% dintre benzinăriile din ţară au trebuit să pună semnul "închis", însă această situaţie se concentrează în anumite regiuni, precum cea a Parisului.
Executivul, care a deschis rezervele strategice şi a crescut importurile, a anunţat că sfârşitul săptămânii se "anunţă dificil" în aceste regiuni, în timp ce asociaţiile benzinarilor cred că situaţia nu va reveni la normalitate mai devreme de zece zile, deşi se va îmbunătăţi treptat.
Cauza problemei este greva ce are loc de mai bine de o săptămână la o serie de rafinării ale grupului TotalEnergies, unde angajaţii cer majorări salariale pentru a face faţă creşterii preţurilor şi argumentează că grupul petrolier a obţinut profituri record.
Principala rafinărie a ţării, situată în Normandia, de unde provine mai mult de o cincime din combustibilul consumat în Franţa, este una dintre cele mai afectate de grevă.
La aceasta se adaugă o creştere a cererii în benzinăriile TotalEnergies, care a adăugat o reducere de 20 de cenţi pe litru celei deja aplicate de Executiv, de 30 de cenţi, ceea ce a făcut ca în ultimele zile să crească semnificativ numărul şoferilor care alimentează la aceste staţii.
Grupul petrolier, care la rândul său refuză să admită că există o penurie, recunoaşte că "există probleme de aprovizionare" în unele staţii, în special în interiorul ţării, pe care intenţionează să le rezolve treptat.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.