Foto Kadîrov a participat la o întrunire cu generalii săi purtând o geacă Louis Vuitton de 2.400 de euro
Data actualizării: Data publicării:
Jacheta Louis Vuitton purtată de Ramzan Kadîrov costă 2.370 de euro. Sursă foto: louisvuitton.com
Liderul cecen Ramzan Kadîrov s-a afișat la o întrunire cu generalii săi purtând o jachetă tip camuflaj de la producătorul de lux Louis Vuitton, în valoare de aproape 2.400 de euro. Gustul lui Kadîrov pentru lux și opulență nu mai este de mult un secret.
Întâlnirea lui Kadîrov cu comandanții săi militari a avut loc într-o grădină, în jurul unei mese lungi de lemn, în capul căreia s-a așezat liderul cecen. El poartă o jachetă de camuflaj de tip militar, numai că este făcută de Louis Vuitton și costă 2.370 de euro.
Kadîrov a postat fotografii și un clip video de 9 minute pe contul său de pe rețeaua socială rusească VKontakte.
Amănuntul a fost observat de Anton Gerașcenko, consilier al ministrului ucrainean de interne, care a distribuit fotografii pe contul său de Twitter.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Într-adevăr, pe site-ul companiei Louis Vuitton se găsește o astfel de jachetă, făcută „90% din lână virgină”, care costă 2.370 de euro.
Jacheta are câteva detalii de efect, cum ar fi includerea celebrelor inițiale „LV” în șnurul de la guler sau în șireturile care fixează mâneca. De asemenea, modelul camuflajului este constituit din literele care compun numele producătorului de lux.
Jacheta Louis Vuitton purtată de Ramzan Kadîrov costă 2.370 de euro. Sursă foto: louisvuitton.com
La întrunirea cu generalii săi, Ramzan Kadîrov a discutat despre planul de a trimite trupe cecene la Bahmut, după ce Evgheni Prigojin, șeful trupelor Wagner, amenințase că se retrage de pe front din cauza lipsei de muniție.
Aplecarea lui Kadîrov spre produse de lux nu este un secret. El a mai fost fotografiat purtând produse scumpe și extravagante, ca atunci când a apărut la o întrunire încălțat cu bocanci Prada, de 1.500 de euro.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.