Video&Foto Autoritățile încearcă să dezlege misterul unui crater gigantic, cu diametrul de 25 de metri, apărut peste noapte în Chile
Data actualizării: Data publicării:
Un crater gigantic, cu diametrul de 25 de metri, apărut peste noapte în Chile FOTO: captură video CHV Noticias
O groapă uriașă, cu un diametru de aproximativ 25 de metri, a apărut în acest weekend, într-o zonă minieră din Chile, iar autoritățile au început o anchetă pentru a determina cauzele apariției și eventualul vinovat.
Presa chiliană a prezentat imagini de sus cu craterul înfricoșător apărut peste noapte pe terenul exploatat de Lundin Mining, o companie canadiană, la aproximativ 665 km nord de capitală, Santiago, relatează The Guardian.
Serviciul național de geologie și minerit, Sernageomin, a aflat sâmbătă de apariția craterului și a trimis personal specializat în zonă, a declarat directorul agenției, David Montenegro.
„Adâncimea craterului este considerabilă, de aproximativ 200 de metri”, a spus Montenegro. „Nu am detectat niciun material acolo jos, dar am văzut multă apă.”
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Sernageomin a anunțat că mai multe zone de la intrarea în șantierul de lucru al minei Alcaparrosa, situată în apropierea dolinei, au fost închise.
Într-o declarație de luni după-amiază, Lundin Mining a spus că dolina nu a afectat niciun lucrător sau membru al comunității și a „rămas stabilă” din momentul în care a fost depistată. „Zona a fost imediat izolată și autoritățile au fost informate. Nu a existat niciun impact asupra personalului, echipamentului sau infrastructurii”, se mai spune în comunicat.
Lundin Mining a spus că a început o analiză tehnică pentru a determina cauza evenimentului. „Cea mai apropiată casă este la mai mult de 600 m distanță, în timp ce orice zonă populată sau serviciu public se află la aproape un kilometru distanță de zona afectată.”
Lundin Mining deține 80% din proprietate, iar restul este deținut de Sumitomo Corporation din Japonia.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.