Bărbat orb, redus la lacrimi după ce un întreg vagon de navetiști i-a refuzat un loc pe scaun. Vagonul era destinat persoanelor cu dizabilități
Data publicării:
Nu mai e un secret pentru nimeni că stresul orelor de vârf, în care oamenii se grăbesc să ajungă la muncă sau acasă, după serviciu, poate să ne transforme în monștri. Mai ales într-o capitală atât de aglomerată precum Londra.
@Twitter/Kika
Însă Amit Patel, în vârstă de 37 de ani, a fost de-a dreptul umilit de un vagon întreg de pasageri nepăsători. Patel este nevăzător și a urcat în respectivul metrou împreună cu Kika, un câine-ghid care îl ajută. Mai mult, a urcat în vagonul destinat special pentru persoanele cu dizabilități. Nimeni nu a vrut însă să le cedeze un loc pe scaun.
„Este greu să nu te bufnească plânsul. Ajung acasă și mă gândesc: ‘Chiar trebuie să fie atât de greu?’”, a spus acesta într-un interviu pentru The Evening Star, scrie The Independent.
Chinul prin care a trecut a fost documentat într-o serie de mesaje pe contul de Twitter deschis în numele cățelei Kika.
„Am mers prin ploaie până la capătul platformei, pentru a ne îmbarca în secțiunea metroului destinată persoanelor cu dizabilități și chiar dacă tata mi-a dat comanda să găsesc un loc, nimeni nu ne-a cedat scaunul”, este primul mesaj postat pe Twitter.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
„Tata a fost nevoit să stea cu spatele lipit de uși. În timp ce se chinuia să nu se dezechilibreze, în timp ce eu alunecam dintr-o parte în alta pe podeaua udă. Dați dovadă de umanitate, oamenilor!”, este cel de-al doilea mesaj postat pe Twitter, în numele lui Kika.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Nu este pentru prima dată când Patel a fost tratat oribil la metrou. În februarie, camera GoPro pe care o poarta Kika a surprins momentul când un navetist i-a ordonat să se miște din calea lui în lift, deși a văzut că bărbatul este orb.
Reprezentanții companiei de transport și-au cerut scuze și au promis că vor modifica afișajul din metrou astfel încât să fie mai clar pentru toată lumea că locurile destinate pentru persoanele cu dizabilități nu trebuie ocupate abuziv.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 136 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.