Galerie Foto Frenezie pe internet după ce Larry the Cat, motanul din Downing Street 10, a anunțat că Regele Charles i-a propus să fie premier
Data actualizării: Data publicării:
Larry the Cat FOTO: Profimedia Images
Larry the Cat a devenit din nou o senzație pe internet pentru că a rezistat pe Downing Street mai mult timp decât patru prim-miniștri.
Larry, pisica oficială de la reședința prim-ministrului britanic de pe Downing Street 10, deține titlul de Chief Mouser (prinzătorul de șoareci șef). El a fost adoptat de la un adăpost de animale pe 15 februarie 2011, potrivit site-ului guvernului britanic, citat de Business Insider.
Responsabilitățile principale ale lui Larry includ „inspectarea măsurilor de securitate” și „găsirea de soluții pentru populația de șoareci din clădire”.
După ce a fost adoptat, Larry i-a ținut companie prim-ministrului de atunci David Cameron. Dar apoi a „lucrat” împreună cu Theresa May, Boris Johnson și Liz Truss.
Lis Truss a demisionat joi din funcția de premier, după mai puțin de șapte săptămâni în funcție, spunând că nu poate îndeplini mandatul pentru care a fost aleasă.
Acum, Larry se pregătește să colaboreze cu al cincilea șef de guvern în mai puțin de 12 ani.
Pe pagina de Twitter „Larry the Cat” motanul s-a propus drept candidat pentru funcția de premier, în locul posibilor candidați ai Partidului Conservator.
„Regele mi-a cerut să devin prim-ministru pentru că prostiile astea au durat prea mult”, a transmis Larry pe Twitter.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Iar mulți fani au aprobat sugestia. Un utilizator a postat o imagine editată a lui Larry în fața unei mulțimi cu pancarte pe care scria: „Larry for Leader”.
„Ar fi bine să avem o oarecare stabilitate în sfârșit și sper că putem vedea o continuare a politicii de alungare a vulpilor din Downing Street”, a scris un alt utilizator pe Twitter.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.